Toon posts:

poorten openzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een totale newbie in dit soort dingen zoals poorten. Ik zit achter een router+ firewall. Ik weet dat jullie me allemaal doorverwijsen naar andere topics maar daar heb ik niets aan want ik snap daar niets van. Mijn probleem is namelijk: Er word overal gezegt om die poorten open te zetten voor die games enzo maar ik heb geen id hoe je een poort moet open zetten. MOet dat met een programma ofzo? En wat moet je dan invullen? Kan het m'n verbinden kapot maken ofzo?

In al die andere topics gaan ze er vanuit dat je de basis al snapt maar dat snap ik dus ook niet echt! Kan iemand me aub stap voor stap uitleggen hoe ik poorten moet openzetten?

Ik heb trouwens WinRoute al maar daar snap ik niet zo veel van

Groetn

Raph

ps
Verwijs me aub niet door naar andere topics!!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 14:02

MBV

Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 23:40:
ps
Verwijs me aub niet door naar andere topics!!
en
== LOL!

Maar als je zo serieus niks weet van netwerken, zou ik ergens een howto zoeken. Hier is het de bedoeling dat de vragen waar je niet uitkomt na de nodige research worden opgelost. Of een vraag als: wat is beter.
Dit hoort mijns insziens niet op gathering.tweakers.net thuis
:z

Verwijderd

Topicstarter
MBV schreef op 29 april 2003 @ 23:48:
[...]

en

[...]

== LOL!

Maar als je zo serieus niks weet van netwerken, zou ik ergens een howto zoeken. Hier is het de bedoeling dat de vragen waar je niet uitkomt na de nodige research worden opgelost. Of een vraag als: wat is beter.
Dit hoort mijns insziens niet op gathering.tweakers.net thuis
:z
IK weet niets te vinden,

Weet dan misschien iemand een duidelijke, nederlandse uitleg te vinden? En niet die van dit forum want die snap ik niet 8)7

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 12:22
voor deze vragen kan je beter op http://www.beginnersweb.nl wezen ofzow

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 09:46
Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 23:52:
[...]

IK weet niets te vinden,

Weet dan misschien iemand een duidelijke, nederlandse uitleg te vinden? En niet die van dit forum want die snap ik niet 8)7
doe jezelf een plezier, en ga opzoek naar iemand in je omgeving/school die het wel weet, dat bespaart jou, en ons en hoop werk :)

Als je in de buurt van amersfoort woont vind ik het helemaal niet erg om een keertje een half uurtje langs te komen en alles uit te leggen (kost je waarschijnlijk een blikje cola ;)). Zodoende zijn er vast wel meer mensen :)

Neem de tijd om de manual te lezen, computer bladen doorlezen, google :)

OF drop een mailtje in me inbox, heb toch nisk te doen morgen :)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57

Predator

Suffers from split brain

Download handleiding van je router, lees de handleiding van je router.
Zoek naar het virtual server deel, doe dat op je router.

Verdere uitleg staat er ook hier:
Het Grote Poortmappingsverhaal

en als je de handleiding van je router niet snapt, dan moet ik je doorverwijzen naar een forum als http://www.beginnersweb.nl/
oa poortnummers e.d.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.