Hoi
Ik ben momenteel bezig met een site die gegevens of de pagina doorstuurt via een html formuler met hidden fields. Alleen op het moment dat ik de javascript-functie aanroep die het formulier moet posten; waarbij de waarde van action wordt gezet mislukt het.
Ik gebruik de volgende code:
Alleen als ik deze functie nu aanroep met deleteComment ( 298 ); bijv.
dan krijg ik een fout in Internet Explorer 6 de foutmelding:
"Regel: 42 Teken: 10 - Deze eigenshcap of methode wordt niet ondersteund door dit object"
dat is:
Maar volgens verscheidene pagina's zowel hier als op andere web-site wordt wel vermeld dat deze property wel bestaat.
Alleen als ik deze
Ik ben momenteel bezig met een site die gegevens of de pagina doorstuurt via een html formuler met hidden fields. Alleen op het moment dat ik de javascript-functie aanroep die het formulier moet posten; waarbij de waarde van action wordt gezet mislukt het.
Ik gebruik de volgende code:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| function deleteComment( id ) { // change action of the action html form now... document.frmMediaList.action = './media_action.php'; // hidden html fields document.frmMediaList.action_type.value = "delete"; document.frmMediaList.newsitem_id.value = id; document.frmMediaList.nextpage.value = "-1"; document.frmMediaList.prevpage.value = "-1"; // submit form document.frmMediaList.submit(); } |
Alleen als ik deze functie nu aanroep met deleteComment ( 298 ); bijv.
dan krijg ik een fout in Internet Explorer 6 de foutmelding:
"Regel: 42 Teken: 10 - Deze eigenshcap of methode wordt niet ondersteund door dit object"
dat is:
code:
1
| document.frmMediaList.action = './mediaaction.execute'; |
Maar volgens verscheidene pagina's zowel hier als op andere web-site wordt wel vermeld dat deze property wel bestaat.
Alleen als ik deze