Mijn Spire is gestorven, en nu wil ik een nieuwe koeler. Ik kan echt door de vinnen de heatsink niet meer zien, en nu twijfel ik tussen een paar modellen.
Ik ben op zoek naar een stille koeler, die mijn 2500+ op de originele snelheid op een lekker fris temperatuurtje kan houden. Het geheel zit in een Antec SOHO kast, aan airflow geen gebrek.
Ik twijfel tussen de volgende modellen:
Zalman CNPS 6000CU
Thermaltake Volcano 11
Coolermaster HHC-001
Coolermaster CP-57JD1B
Coolermaster HSC-V62
Prijs is geen argument, stilte en prestaties wel.
De Zalman is misshien niet sterk genoeg, de HHC te lawaaig, zou de Volcano niet wat voor mij zijn?
Ik weet het niet meer, gebruikerservaringen/goede raad zijn welkom
Volgens mij zijn de heatpipes meer een gadget, en die Zalman is ook wel weer heel mooi, maar ik heb geen window, argh, ik verzand, hellup
Ik ben op zoek naar een stille koeler, die mijn 2500+ op de originele snelheid op een lekker fris temperatuurtje kan houden. Het geheel zit in een Antec SOHO kast, aan airflow geen gebrek.
Ik twijfel tussen de volgende modellen:
Zalman CNPS 6000CU
Thermaltake Volcano 11
Coolermaster HHC-001
Coolermaster CP-57JD1B
Coolermaster HSC-V62
Prijs is geen argument, stilte en prestaties wel.
De Zalman is misshien niet sterk genoeg, de HHC te lawaaig, zou de Volcano niet wat voor mij zijn?
Ik weet het niet meer, gebruikerservaringen/goede raad zijn welkom
Volgens mij zijn de heatpipes meer een gadget, en die Zalman is ook wel weer heel mooi, maar ik heb geen window, argh, ik verzand, hellup