25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
Verwijderd
Welk OS? Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 08-04
Dit zien wij hier in WOS graag in de topictitel tussen [] staan, let hierop de volgende keer aub.
Dit zien wij hier in WOS graag in de topictitel tussen [] staan, let hierop de volgende keer aub.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 22:49 ]
Verwijderd
Door bij de instellingen van explorer iets uit te vinken: via tools -> folder options -> tabblad view -> automatically search for network folders and printers .
Zie Silverstar - in dit geval zijn client OSsen en dat op je laptop wel van belang lijkt me. Ik pas het wel aan als je het even aangeeft 
Gokje: XP aan alle kanten?
dabubski heeft in ieder geval gelijk, maar helaas is dat aan de clientkant en als je zelf geen policy kan doorvoeren lijkt het me geen optie alle PC's langs te lopen
Wellicht is het genoeg om de printer een 'verborgen' naam te geven? DUs zet er een $ achter: HP940c$
Gokje: XP aan alle kanten?
dabubski heeft in ieder geval gelijk, maar helaas is dat aan de clientkant en als je zelf geen policy kan doorvoeren lijkt het me geen optie alle PC's langs te lopen
Wellicht is het genoeg om de printer een 'verborgen' naam te geven? DUs zet er een $ achter: HP940c$
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Sorry voor de late reactie maar was nogal druk op me werk, verhuizen dus weinig tijd.
Het gaat inderdaad om 2 xp computers en ik ben bevoegd een policy door te voeren moet ik deze policy dan op me server (win2000) instellen en welke polic is dat dan?
Het gaat inderdaad om 2 xp computers en ik ben bevoegd een policy door te voeren moet ik deze policy dan op me server (win2000) instellen en welke polic is dat dan?
25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
offtopic:
titel gewijzigd & ingekort
titel gewijzigd & ingekort
Welke weet ik uit mn hoofd niet, maar met regmon kan je zien wat er in je register wordt gewijzigd, vervolgens kan je dus een policy bouwen die deze sleutel aanpast voor alle WinXP clients
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1