Dat zegt hij dus als ik (meerdere) rip-programma's opstart. maar als ik het na ga kijken, staan de nodige drivers gewoon in de map waar ze horen te staan, hoe los ik dit op
via de search kom je dan uit op Force ASPI
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
K.
ik heb force aspi gedownload, daarmee heb ik de drivers opnieuw geinstalleer, en nu krijg ik nog steeds dit met "ASPI installation Verification"
kijk maar hier:
http://www.unknownnet.com/jeroen/aspi.gif
ik heb force aspi gedownload, daarmee heb ik de drivers opnieuw geinstalleer, en nu krijg ik nog steeds dit met "ASPI installation Verification"
kijk maar hier:
http://www.unknownnet.com/jeroen/aspi.gif
Probeer eens een nieuwere versie (4.71.2)!
webOS all the way!
Dank je HermanVH.
ik download hem nu even, maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet wil gaan werken, het werkte namelijk van de week nog wel, maar (ik weet het ook niet zeker) na het installeren van een praar programma's ging het mis.
ik heb een beetje ervaring met vroegere gebeurtenissen, toen ging het ook een keer mis, toen heb ik Daemon Tools op 0 Virtual drives gezet, Reboot, en klaar.
ik gebruik nu geen daemon meer, maar alcohol 120%, deze staat momenteel ook uit, enz..
help
ik download hem nu even, maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet wil gaan werken, het werkte namelijk van de week nog wel, maar (ik weet het ook niet zeker) na het installeren van een praar programma's ging het mis.
ik heb een beetje ervaring met vroegere gebeurtenissen, toen ging het ook een keer mis, toen heb ik Daemon Tools op 0 Virtual drives gezet, Reboot, en klaar.
ik gebruik nu geen daemon meer, maar alcohol 120%, deze staat momenteel ook uit, enz..
help
Als Force ASPI niet werkt dan kan je eens proberen de Nero ASPI layer (als je dat programma gebruikt) naar de installatiemap van je ripprogramma te kopiëren (bestand "WNASPI32.DLL" in de Nero installatiedirectory). Als je ripper externe ASPI layers ondersteunt, dan zou het die van Nero moeten vinden en kunnen gebruiken.
Als je een degelijke ripper als Exact Audio Copy gebruikt dan heb je onder XP geeneens ASPI nodig. Je kan dan de Native Win32 Interface gebruiken (wel eventjes instellen op het Interface tabblad van de opties).
Als je een degelijke ripper als Exact Audio Copy gebruikt dan heb je onder XP geeneens ASPI nodig. Je kan dan de Native Win32 Interface gebruiken (wel eventjes instellen op het Interface tabblad van de opties).
Pagina: 1