Nelske,
ik geloof dat tussen ons nooit echt de vonk oversprong

ik kan me enkel malen herinneren dat we in felle en geirriteerde discussies geraakten.
Echter ondanks het feit dat we vaak in verschillende 'kampen' ons leken te bevonden, is mijn respect en bewondering voor jou groot.
Je valt op door je goede, altijd uitstekend onderbouwde en geformuleerde posts, je correcte en nette response-houding, ook waar anderen soms het bloed onder je nagels vandaan wilden halen; en daarbij ook door je enorme gedrevenheid en betrokkenheid.
Ik neem ook aan dat die 'drive' er nu de reden voor is juist ook meer tijd aan andere dingen te besteden; op GoT loopt al veel goed (dat is geen grap, feitelijk betreffen de punten waar we kritiek soms uitoefenen zeikerige details, en dat dat mierenneukers/kritiek-om-kritiek-uit-te-oefenen-gedrag soms men ook dwingt om wat afstand te nemen ervan).
Ik hoop zeker dat je actief GoT-ter blijft (en verwacht dat ook wel) en wens je het beste met je andere actievieteiten (wat je overigens vast ook zult hebben)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen