Oke Mensen ikheb eindelijk een Epox 8RDA+ gekocht maar nu begint de ellende. bij het installen (na het kopieren van het nodige files) bij het rebooten komt hij niet meer op die disk
1 keer is het wel gelukt maar na het installenvan de drivers voor chipset kon ik er niet meerop
krijg dus steeds de melding DISK BOOT FAILIURE....etc..
Ik kan dus ook geen manier meer windows erop krijgen , bij het setup kan ik wel zegmaar partitioneren en kiezen waar windows heen moet en er word dan ook benodige data heen gekopieerd maar hij weigert van disk te booten maakniet uit watje doet
Hij doethet zelfs niet eens meer op mijn eerder Epox 8KHA
Beide Windows 2000 Pro SP3 en Windows Xp Pro SP1 heb ik geprobeerd iemand die me kan helpen?
Ik kan niet vaak repleyen omdat ik zelf geen pc thuis heb en Nu bij Inet cafe zit en het kost 3euro per uur
krijg dus steeds de melding DISK BOOT FAILIURE....etc..
Ik kan dus ook geen manier meer windows erop krijgen , bij het setup kan ik wel zegmaar partitioneren en kiezen waar windows heen moet en er word dan ook benodige data heen gekopieerd maar hij weigert van disk te booten maakniet uit watje doet
Hij doethet zelfs niet eens meer op mijn eerder Epox 8KHA
Beide Windows 2000 Pro SP3 en Windows Xp Pro SP1 heb ik geprobeerd iemand die me kan helpen?
Ik kan niet vaak repleyen omdat ik zelf geen pc thuis heb en Nu bij Inet cafe zit en het kost 3euro per uur
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA