Toon posts:

Dialog box demo error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Ik heb een probleempje met win2000. Wanneer ik wil afmelden of m'n pc wil afsluiten krijg ik een dialoog venster van "Dialog box demo" die ik moet beëindigen.
Ik kan ook helemaal geen setup's meer uitvoeren door dit. En configuratiescherm start massaal straag op.
Ik heb me al te pletter gezocht naar dergelijke problemen maar ik vond ze nergens. Iemand die dit fenomeen ook heeft en wat zou ik eraan kunnen doen?

Merci _/-\o_

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 11:29

BaRF

bijna kerst

virusscanner gedraaid? er zijn ook van die online scanners, homenogiets (ben even te lui, sorry ;))

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
idd ik dacht ook eerst aan een virus maar ik heb al geformateerd en blijf het krijgen, zelf zonder dat ik software installeerde. Kan dergelijk voorval door drivers komen? Een maat van me had met andere hardware zelfde probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Schijnt dat ik m'n Printer en filesharing moet afzetten maar ik blijf het krijgen, iemand die hier nog last van heeft? :/

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Dus je moet aan het eind een programma beeindigen! Dus hij moet eerst opgestart worden. En als het dus niet een normale windiws programma is en dat is het zo te zien niet kun je hem proberen uit te zetten! Tip: Gebruik MSCONFIG typ gewoon MSCONFIG in UITVOEREN!

Zeg het als ik het verkeerd gesnapt heb!

[ Voor 8% gewijzigd door serhat op 01-05-2003 23:00 ]

• Keesk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 18:13
In windows 2000 zit geen msconfig , maar misschien is er iets te vinden via de task manager ?
Pagina: 1