Toon posts:

Chicago 390 ISDN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen.

Wie van jullie heeft ervaring met een chicago 390 ISDN centrale ???

INternetten ermee lukt al, maar aangezien ik niet de handset heb kan ik basisstaion niet configureren. Gaat dit ook via software ??? ik heb dus een draadloos USB modem. Kan ik de centrale via het modem configureren ???

Verwijderd

Topicstarter
naja... niemand had een antwoord maar ik heb het zelf al opgelost. Misschien heeft iemand er nog iets aan.

Download de laatste Talk en surf drivers van de siemens site. Flikker alle oude software van je systeem. Sluit je ISDN box direct aan op de pc en update de firmware. Installeer dan de nieuwe 5,1 software van talk en surf. En je kunt je ISDN box draadloos via je pc gaan beheren.

Let wel de KPN namen verschillen van die van Siemens de Chicago 390 van KPN is bij siemens de gigaset3070

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05 15:17

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Waar heb je die drivers vandaan? Ik heb ze van de siemens site af, maar als je de CHicago 390 USB aansluit, dan vindt XP 3 nieuwe hardware, waarvan er bij twee de drivers keurig worden geinstalleerd, maar bij de laatste blijft het een 'unsupported device'. Hierdoor kan ook de installatie van de andere onderdelen niet plaatsvinden.

Iemand een suggestie?

:( waarom is de installatie van die :r KPN ISDN onderdelen altijd toch zo'n ramp. vanaf het begin al met die DIVA roze :r isdn kaarten.