Toon posts:

Save games XBox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik mijn oude Xbox verkocht en daarvoor in de plaats een nieuwe limited edition Xbox gekocht. Nu wil ik mijn savegames van de ene naar de andere Xbox over zetten dmv een memorykaart die in de controller geplaatst moet worden. In de handleding staat aangegevn dat je bij memory beheer de betreffende savegame moet selecteren en dat je dan de optie krijgt om de savegame te verwijderen of te kopieeren. Echter krijg ik alleen de optie delete te zien. :'(
Kan iemand mij misschien verder helpen of eventuele andere tips om de savegames over te zetten :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Heb je geen twee handleidingen? Eén van je Xbox en één van je memory card? Misschien zeggen ze allebei wat anders.
En een andere tip: misschien werkt het laden van de savegame en het spel dan vervolgens saven op de memorycard wel :)

The devil is in the details.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 23:43

Wom

Als je in je savegamebeheerscherm (scrabble ;)) zit, heb je dan geen optie Copy ? Normaal gezien kun je dan kopieren naar het slot waar je memorycard inzit.

Verwijderd

precies, boot de game .. stop je mem card erin, en save vervolgens op je mem card .. simpel toch?

• Wom

Wom

Misschien een handige tip, als je savegames wilt kopieren moet je op de inhoud van je savegame gaan staan en niet op het titelicoontje. Daar kun je alleen deleten, maar bij de aparte savegames kun je ook kopieren. Just a thought....

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 23:43
MaRc0 schreef op 29 april 2003 @ 22:28:
Heb je geen twee handleidingen? Eén van je Xbox en één van je memory card? Misschien zeggen ze allebei wat anders.
En een andere tip: misschien werkt het laden van de savegame en het spel dan vervolgens saven op de memorycard wel :)
Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 15:56:
precies, boot de game .. stop je mem card erin, en save vervolgens op je mem card .. simpel toch?
Ehm.... op de Xbox slaat ie savegames automatisch op de HD op ;) bij mij dan :) Volgens mij heb je ook allen dat icoontje geselecteerd, net als wat Audi zegt, anders zou et wel een beetje vreemd zijn.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Lawtje.com schreef op 01 May 2003 @ 01:38:
[...]

Ehm.... op de Xbox slaat ie savegames automatisch op de HD op ;) bij mij dan :) Volgens mij heb je ook allen dat icoontje geselecteerd, net als wat Audi zegt, anders zou et wel een beetje vreemd zijn.
Maar het moet toch zeker wel mogelijk zijn om een savegame te laden en die vervolgens op een memorycard op te slaan? Handmatig iig wel lijkt me :)

The devil is in the details.

• lawtshjj
MaRc0 schreef op 01 mei 2003 @ 10:16:
[...]

Maar het moet toch zeker wel mogelijk zijn om een savegame te laden en die vervolgens op een memorycard op te slaan? Handmatig iig wel lijkt me :)
Ja klopt, gewoon via et menu van de xbox zelf, alleen heeft de topicstarter daar schijnbaar problemen mee. Maar waarschijnlijk gewoon wat Audi zegt, niet alleen op et icoontje.

Verwijderd

Zie dan is het toch wel handig om een Mod chip erin te hebben.
Dan kun je zo de hele zooi naar je pc overzetten.
Veel makkelijker dan dat geknoei met memory cards.

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
maar dan heb je een xbox met modchip.... bah :r

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 03 mei 2003 @ 09:55:
maar dan heb je een xbox met modchip.... bah :r
Je kan momenteel ook de bios van de Xbox flashen zodat je niks hoeft in te bouwen...

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 09:48:
Zie dan is het toch wel handig om een Mod chip erin te hebben.
Dan kun je zo de hele zooi naar je pc overzetten.
Veel makkelijker dan dat geknoei met memory cards.
Standaard heb je helemaal geen memorycard nodig want dan sla je alles op op de harde schijf van de Xbox. Die memorycard is er puur om je save-games naar vrienden te kunnen meenemen. En dit gaat ook goed, mits je het op de juiste manier doet :)

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 03 May 2003 @ 19:47:
[...]

Standaard heb je helemaal geen memorycard nodig want dan sla je alles op op de harde schijf van de Xbox. Die memorycard is er puur om je save-games naar vrienden te kunnen meenemen. En dit gaat ook goed, mits je het op de juiste manier doet :)
Vond de controller al zo lomp :) toen zag ik dat er nog 2 sleuven in zaten.. dus daar kan een memory card in.. bedankt voor de tip ;)

• lawtshjj
Hmmm ik ging net zelf ook kijken, maar bij DOAX kan ik ook niet naar de memorycard kopiëren, alleen maar deleten, hmmm vaag.
Pagina: 1