Shuttle SN41G2 / Quadscreen

Pagina: 1
Acties:

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 16:56

PJKs

Young, Free and Single

Topicstarter
Net terug van vakantie zit ik erover te denken een Shuttle SN41G2 te kopen. Hij heeft 2 VGA-uitgangen voor dubbelscreen. Wat ik echter eerst ZEKER wil weten is of ik er, met mijn oude vertrouwde Matrox G400 DH AGP kaart zowel die uitgangen als de onboard video kan gebruiken voor een triplescreen danwel quadscreen opstelling.

Weet iemand ZEKER of dit geen probleem is?

ja, graag!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Was eff simpel google werk :), maar dan kom ik op dit topic uit : http://www.hexus.net/review.php?review=482 Je kutn volgens mij, dual monitor draaien, dus Tv-out en Monitor of Monitor en Monitor :). Of Alleen Monitor of Tv-Out.

• PJKs

PJKs

Young, Free and Single

Topicstarter
Dat snap ik, dat zit er standaard op. Maar kan hij daarnaast nog een AGP kaart draaien ZONDER de onboard video uit te zetten...

ja, graag!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik denk (DENK) van niet, omdat de onboard videokaart ook AGP is, en het lastig wordt om 2 AGP devices op 1 mobo te draaien

t is een gedachtenspinsel dat wel ....

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• PJKs

PJKs

Young, Free and Single

Topicstarter
Dat klinkt als een logische redenering... Probleem is alleen dat ik zekerheid wil. Het hangt erom: kopen of niet kopen. En het zou zonde zijn om iets te kopen dat ik uiteindelijk niet wil... (mijn gedachtenspinsel)

ja, graag!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik denk eigenlijk dat dreeke aardig goed zit met zijn gedachtenspinsel. Wat dacht je van een mailtje richting fabrikant voor opheldering? En anders kan je als alternatief een PCI-kaart pakken :)

• PJKs

PJKs

Young, Free and Single

Topicstarter
Probeer nog maar eens een goede PCI-Dualhead kaart te pakken te krijgen... =( Ik zal Shuttle eens emailen.

ja, graag!

Verwijderd

Matrox G450MMS wellicht? dit is een quad-screen PCI-kaart, maar wel enorm duur.
http://www.matrox.com/mga/products/g450_mms/features.cfm

• PJKs

PJKs

Young, Free and Single

Topicstarter
Dat is nog geen optie, want dat enige overgebleven PCI-slot heb ik nodig voor mijn Sigmadesigns XCard. Nu er goed video (en dualhead) in die kast zit, kunnen ze dat AGP-slot dan niet vervangen door een tweede PCI-slot?

ja, graag!

Verwijderd

Ik draai hier een shuttle Sn41g2 en 2x een agp videokaart erin werkt niet als je quadscreen wilt.

Op het moment dat je een agp kaart erin drukt word de Onboard Geforce4MX gedisabled.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 09:22 . Reden: typefoutje ]

• PJKs

PJKs

Young, Free and Single

Topicstarter
Dankje. Dan weet ik genoeg!

ja, graag!

• PJKs

PJKs

Young, Free and Single

Topicstarter
Ik wil jullie toch het antwoord van Shuttle niet onthouden...:

Dear Pieter-Jan Krijnen:

If AGP is installed, all integrated VGA are disable.
It is not possible to use AGP and onboard VGA at same time.
Thank you.

Best Regards,

Technical Support
Shuttle Taiwan

ja, graag!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

beetje offtopic maar ik wil het jullie niet onthouden.
Bij computerland Utrecht hebben ze in de showroom een sn1g2 met een parhelia erin.
Beetje vreemde combi imho, je hoort de fan van de parhelia goed als je in de buurt van het kastje komt.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

..mijn radeon 9500 pro is ook best een herrie maker :'(

Verwijderd

bestaat er ook een dergelijk doosje met socket A zonder een dure onboard kaart en een andere netwerkchip als realtek ??

ik bedoel met mijn radeon 9700pro is de keus snel gemaakt maar realtek is nou niet echt mijn favorite chipset..

verder is dit systeempje echt perfect alleen vind ik het zonde om een gf4mx / onboard lan niet te gebruiken...
Pagina: 1