Ik ben een site aan het maken en test het offline op mijn eigen computer dmv phpdev. Probleem: Uploadscript werkt niet.
Mijn uploadscript, heel erg basic (<html> & <body> tags e.d. zijn ff geskipt in het voorbeeld):
Ik krijg steeds "NIET UPGELOAD", het probleem is dat $_FILES steeds leeg is (gechecked door die te echoën).
File_upload staat aan en Safe Mode staat uit in php.ini, $uploaddir klopt en verder kan ik gewoon files createn met fopen, dan heb ik toch gewoon rechten om dit uit te voeren? Of is er een ander probleem waarom het niet werkt?
Mijn uploadscript, heel erg basic (<html> & <body> tags e.d. zijn ff geskipt in het voorbeeld):
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| a.php: <form enctype="multipart/form-data" action="b.php" method="post"> <input type="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="100000"> Send this file: <input name="userfile" type="file"> <input type="submit" value="Send File"> </form> --------------- b.php: <?php $uploaddir = 'c:\\phpdev\\www\\img\\'; if (move_uploaded_file($_FILES['userfile']['tmp_name'], $uploaddir . $_FILES['userfile']['name'])) { print "UPGELOAD"; } else { print "NIET UPGELOAD"; } ?> |
Ik krijg steeds "NIET UPGELOAD", het probleem is dat $_FILES steeds leeg is (gechecked door die te echoën).
File_upload staat aan en Safe Mode staat uit in php.ini, $uploaddir klopt en verder kan ik gewoon files createn met fopen, dan heb ik toch gewoon rechten om dit uit te voeren? Of is er een ander probleem waarom het niet werkt?