Iiyama HM903DT A

Pagina: 1
Acties:

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 22:00
Ik heb sinds vandaag de Iiyama HM903DT A. Na vele problemen met de MM904UT (zie eerder topic van mij hier), kon ik deze monitor omruilen voor dit type.

Nu blijkt dat deze monitor VELE malen beter is, maar WEER een probleem aan de linker kant van het scherm. Zou het kunnen komen dat mijn 2 Iiyama monitoren elkaar storen, zelfs als ze uit zijn ?

Het is namelijk een 1,5 cm dikke "streep" die wazig is. Loopt van boven naar beneden. Iemand een idee ??

Indien jullie allemaal zouden zeggen, dat het door de 2e monitor komt, hoe is dit dan op te lossen? Ik ben toch niet de enige met 2 monitoren naast elkaar ? En bovendien zijn het nog allebei Iiyama monitoren ook.

Graag reactie, want ik word er gestoord van. Goedkope kutmonitor, geen last, dure Iiyama monitor, alleen MAAR last :?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Kan je er niet gewoon ff eentje wegzetten om te kijken of het verschil maakt :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

zet ze eens een stuk uit elkaar en je weet of ze elkaar storen ;)
en dacht je dat alleen monitoren van verschillende merken elkaar storen ofzo :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

ikheb een tijdje een dual moni setup gedraaid met een hm702HT en een dell 17",maar die storen ook op elkaar, tenzij ik der een stalen plaat tussen zette (compu side panel)

niks

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-08 22:29

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Chop2000 schreef op 29 April 2003 @ 20:30:
ikheb een tijdje een dual moni setup gedraaid met een hm702HT en een dell 17",maar die storen ook op elkaar, tenzij ik der een stalen plaat tussen zette (compu side panel)
Is weer iemand me voor hoor :P

Je moet er idd gewoon een stalen plaat tussenzetten, dwz als het probleem is dat ze mekaar storen...

Maar als degausen niet werkt neem ik aan dat het daar toch niet aan ligt :? Neem toch aan dat je dat hebt geprobeerd

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:33

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik heb zelf met lan ook mijn iiyama naast een andere iiyama gehad en dat ging ook niet lekker. Dezelfde problemen en was duidelijk dat als je de afstand vergrote, dat het probleem weg ging :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Chop2000 schreef op 29 April 2003 @ 20:30:
Het is een A702HT ;).

Maar goed dat is offtopic.

Het zou heel goed, dat het magnetisch veld , voor het sturen van het kanon elkaar kan beinvloeden :). Wat je zou kunnen doen, is de monitor onder een andere hoek van elkaar zetten, probeer voor de gein is haaks op elkaar :P. Wat je ook zou kunnnen doen is gaan afschermen van monitor door een ijzeren plaat :P.

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 22:00
Ik wilde idd morgen eens de monitor ergens anders neerzetten. Maar ja, vaag is het wel, vind ik persoonlijk dan hoor :S Veel ruimte heb ik hier niet, ze passen echt maar net naast elkaar :S
Pagina: 1