[ISDN/XP] Inbellen lukt, maar geen dataverkeer...

Pagina: 1
Acties:

• Loki
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-12-2025

Loki

Jááátôch...

Topicstarter
Sinds enige tijd spoort mn ISDN niet meer. Inbellen lukt, maar daarna gebeurt er niets meer, dus geen dataverkeer enz... Via de search kwam ik bij t resetten van t TCP/IP protocol (aangezien uninstallen in XP niet kan) - ik denk dat adware de veroorzaker is van dit allemaal - command: 'netsh int ip reset <file.txt>'... dit mocht echter niet baten =(
ISDNkaart opnieuw geinstalleerd, werkte ook niet... Weet iemand nog meer mogelijke oplossingen? Kworter n beetje moedeloos van |:(
Alvast bedankt!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als je vermoed dat adware de oorzaak is, waarom probeer je dat dan niet eerst te verwijderen? Zie http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/ voor meer info.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Loki

Loki

Jááátôch...

Topicstarter
jah sorry, beetje raar uitgelegd... maar dat had ik dus gedaan, en in add/remove programs ook al die new.net dingetjes weggehaald, en sindsdien doet internet t niet meer... via de search kwamk te weten dat idd die programmatjes je winsock ofzo kunnen vernielen =/

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb je eventuele firewalls uitgeschakeld, ook die van XP zelf, en heb je de kaart toevallig in een andere pc al geprobeerd?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Loki

Loki

Jááátôch...

Topicstarter
jep, firewall van XP uit (sowieso stond ie al uit), norton uit enz... ISDN kaart werkt primo, daar ligt t ook volges mij niet aan, hij belt gewoon in... =/

[ Voor 9% gewijzigd door Loki op 29-04-2003 23:38 ]

Verwijderd

Hmm, is je provider gewoon niet de oorzaak? kun je iets pingen naar buiten toe zoals een DNS server o.i.d.?

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb ook ooit dat new.net geval gehad en verwijderd met Adaware, waarna ik ook geen dataverkeer meer had. sindsdien ben ik heel voorzichtig met spyware :)

• Loki

Loki

Jááátôch...

Topicstarter
jah, pingen doet ie wel...
hoe heb jij dat opgelost dan MrBlackfly?
enige manier diek nu weet is windows er opnieuw opgooien waar ik extreem weinig zin in heb =)

Verwijderd

Haha jammer joh, je zult toch echt windows opnieuw moeten installeren, die new.net progjes verneuken je hele systeem! Helaas pindakaas!

• Loki

Loki

Jááátôch...

Topicstarter
niemand n oplossing? =(

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-05 06:44
Je kan tcp-ip wel verwijderen hoor, eerst even bijvoorbeeld ipx/spx installeren en daarna kan je tcpip wel verwijdern en weer toevoegen :)

Er moet gewoon altijd een protocol zijn (ook aanvinken he?)

Verwijderd

Toch kan het zijn dat je helaas Windows opnieuw en schoon moet installeren.
Ik heb een dergelijk probleem ook gehad dat er gewoon niet meer viel te internetten.
Protocollen opnieuw geinstalleerd,daarna heel het netwerkdeel verwijderd en opnieuw opgezet.
Het hielp niet.
Uiteindelijk Windows schoon en opnieuw geinstalleerd om het weer werkend te krijgen.
Blijkbaar is het allemaal zo in de soep gedraaid dat het zoeken meer tijd zou kosten dan opnieuw te beginnen

• Loki

Loki

Jááátôch...

Topicstarter
opgelost
windows opnieuw geinstalleerd... bedankt voor de hulppogingen =)

Verwijderd

Procyon for life schreef op 01 May 2003 @ 21:41:
Je kan tcp-ip wel verwijderen hoor, eerst even bijvoorbeeld ipx/spx installeren en daarna kan je tcpip wel verwijdern en weer toevoegen :)

Er moet gewoon altijd een protocol zijn (ook aanvinken he?)
Ik krijg het niet voor elkaar om tcp/ip te verwijderen hoor, hooguit uitvinken, maar dat is uitzetten ipv verwijderen. :?

// zou nl wel handig zijn als dat kon.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 21:59 ]

Verwijderd

wij hadden dat er een virus verstuurd bleef worden.....idd wel gewoon inbellen enzo, maar geen websites enzo..misschien ff je provider bellen

Verwijderd

is al opgelost maar heb je al eens gedacht aan systeem herstel ? Crashes na iets geinstalleerd te hebben wat niet te verwijderen valt ?? (zoals Directx9 of zo) geen nood, systeem herstel werkt perfekt. (Hint) zet systeem herstel alleen aan voor je systeem schijf, anders verdwijnen je laatste downloads op andere partities ook.
Pagina: 1