Toon posts:

Wat is het beste....

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is eigenlijk een hele elementaire vraag, waar nog niemand mij het antwoord op heeft kunnen geven. Welke kaart past het beste bij mijn systeem; dat wil zeggen, welke kaart wordt tot zijn max gebruikt. Ik heb geen zin om een 9700pro aan te schaffen, als deze niet helemaal uitgemolken wordt.. 8)7

Systeem;
amd 1700xp
256 pc2100 Apacer ram
k7s5a mobo

verschillende mensen zeggen dat een ati8500 128 mb max is, weer anderen dat een ti4200 tot zijn max benut wordt. Ik weet het niet meer. Wil vooral niet kopen waar ik niets aan heb, oftewel, waar de performance gain de extra kosten van de kaart niet rechtvaardigen.. |:(

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

radeon 9700 :)
het verschil merk je echt wel ten opzichte van een 8500

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Dat is helemaal niet te zeggen en hangt ook af van de spellen die je wilt doen.

Als je alleen Quake 2 gaat doen hoef iig geen R9700Pro te kopen nee :Z.

Ik denk dat qua evenwicht een R9500 (pro) aardig in je systeem past. Ik raad je wel aan een DX9 compatible kaart te nemen, beter voor toekomstige spellen :).

En een 9700 Pro zou ook geen overkill zijn, wie zegt er tenslotte dat jij straks niet je cpu gaat upgraden?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 07:39

snooze

kinda busy atm.

nu wordt een 9700 pro misschien nog niet helemaal uitgemolken maar met toekomstige games toch zeker wel ik zou gewoon het beste kopen wat je budget aankan als ik naar je systeem kijk zou ik zeggen om het te balanceren inderdaad een radeon 9100 of 9000

edit: processor upgraden? dan kan ie beter eerst zijn mobo upgraden lijkt mij zo :z

[ Voor 15% gewijzigd door snooze op 29-04-2003 17:43 ]

weet iemand nog een leuke signature?

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

snooze schreef op 29 april 2003 @ 17:42:
nu wordt een 9700 pro misschien nog niet helemaal uitgemolken maar met toekomstige games toch zeker wel ik zou gewoon het beste kopen wat je budget aankan als ik naar je systeem kijk zou ik zeggen om het te balanceren inderdaad een radeon 9100 of 9000
R9000/9100 lijkt me weer iets aan de lage kant, en bij het volgende spel dat uitkomt is dat dan weer net iets te weinig. Neem dan een 9500 non-pro..
edit: processor upgraden? dan kan ie beter eerst zijn mobo upgraden lijkt mij zo :z
Dan upgrade ie z'n cpu EN z'n mobo :z

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Ik heb zelf een AMD Athlon 1800+ met een Geforce 4 Ti4200, en ik denk dat mijn processor een veel snellere videokaart aankan (en kan benutten). Dus ik denk dat je gerust een ATI Radeon 9700 kunt aanschaffen. :)

Verwijderd

denk dat je beter eerst eens kan zoeken, er zijn diversen tabellen te vinden waarin ze laten zien hoe een videoplank presteerd in combo met cpu!!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

kom maar op needforspeed met je tabel plz

* Glashelder vermoed dat het nu stil blijft O-)

[ Voor 35% gewijzigd door Glashelder op 29-04-2003 18:17 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

nee hoor.... begin hieronder met lezen, dan kom je er vanzelf.

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.