Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verdwijnende iconen?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
Net 5min geleden deden al me icoontjes het nog (allemaal geupload, 7 stuks) maar nu staan er nog maar 4. De ene keer als ik me profiel refresh staan er 4 de andere keer weer 7 waarvan 3 kruisjes :?

Ik kan em niet opnieuw uploaden omdat het icoon al bestaat. Maar als ik ze verwijder bestaat ie weer niet :? :? :?

Ik gok niet de enige te zijn :/

>> Mozilla 1.2.1 (Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.2.1) Gecko/20030225)

edit: ik zie me icoon nu wel in profiles maar kan em niet selecteren omdat het icoon niet bestaat :/

[ Voor 22% gewijzigd door Oxi op 29-04-2003 17:13 ]

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:27
Ik denk dat dit nog steeds geld:
Kees schreef op 29 April 2003 @ 15:01:
(staat 1 symlink op 1 server verkeerd)
Bij mij was m'n Cartman icoon ook ineens niet meer aangevinkt, maar ja ik host m'n pics toch eigenlijk altijd op m'n eigen server dus ik heb er geen last van.

Bij mij was ie net ook even verdwenen. Na het opnieuw uploaden staat ie er weer, ik kreeg geen errors of iets dergelijks bij het uploaden.

[ Voor 25% gewijzigd door Hahn op 29-04-2003 19:08 ]

The devil is in the details.

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
mn, nu ff niet is ook weg, heb m geprobeerd te uploaden maar dan krijg ik een error, hij is goeie size enzo, want ik had m al es geupload

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kees schreef op 29 April 2003 @ 15:01:
(staat 1 symlink op 1 server verkeerd)
Iconroof?

[ Voor 6% gewijzigd door Harm op 29-04-2003 19:30 . Reden: BTW ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:59
Dat was ook bij mij.. Ik heb het icoon weer opgeslagen op de pc VIA profile en daarna precies dezelfde geupload.. Toen deed hij het weer wel.

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 20:04
Mijn icon was ook weg, en de icons die ik vorige maand in de iconslots had zitten stonden er ineens weer. Backupje terug gezet ofzo?

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 21:36

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ik krijg ook deze foutmelding bij het toevoegen van een icon:
Warning: mkdir() failed (Toegang geweigerd) in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/edit_user.classes.inc.php on line 2167
Met daaronder een brakke GoT/React error pagina

|_____vakje______|

Verwijderd

heb ik ook heel de tijd
dan staan er helemaal geen icons dan weer 1 en 2 met een rood kruisje
dan staat er 1 weer dubbel op :?

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:39
Aha, ik ben gelukkig niet de enigste met dit probleem. Ik verwijder m'n iconen en even later zijn ze er weer. Ik wil ze dan weer verwijderen, maar dat lukt niet, ik krijg een foutmelding. Waarschijnlijk staat er nu links ook een kruisje ipv een icoon. Wanneer ik dan weer 1 van de iconen selecteer krijg ik weer een foutmelding dat het bestreffende icoon niet bestaat terwijl ik hem wel zie. Weird...

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@liquid-orange: Dat komt omdat je icoon nog wel in je cache zit. Doe eens Ctrl+F5 en ze zijn weg.

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
lol, de modjes hebben dr ook al last van,
ik zag cutebritney ook al met een rood kruisje lopen :P

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 15:10

xces

To got or not to got..

mijn icoon is nu ook al voor de 2e keer binnen een maand verdwenen.. ff in mijn profile kijken..

Dit is gek!!!!
Ik kijk in mijn profiel, ik zie daar "gebruik geselecteerd icoon" terwijl er geen selectie is. Ik zie tevens mijn oude powershot g3 icoon die ik had verwijderd van thuis uit! Ik doe CTRL+F5 en het staat er nog steeds.. Dus ik snap er geen jota van, ik druk 2x op back, en ineens zie ik mijn icoon weer (nieuwe) ik doe CTRL+F5 en hij is weer weg... :(

Volgens mij toch een bugje

[ Voor 68% gewijzigd door xces op 01-05-2003 10:36 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
opgelost; if not open een nieuw topic

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.