Toon posts:

[SIDN] Database problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Uitgebreid Domein: Microsoft.nl

Kan geen verbinding maken met de database (server=127.0.0.1, errno=146, errstr=Connection refused)
Kan iemand bevestigen dat de uitgebreide search op de site van de SIDN niet werkt ? (www.sidn.nl)

Ik probeer als sinds zondag maar ik krijg constant de zelfde error zowel op m'n werk als thuis.

:?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Net ging het nog wel goed met een paar accounts, maar idd er lijkt een probleem te zijn!

* BtM909 vraagt zich af of dit topic wel nut heeft :?

[ Voor 12% gewijzigd door BtM909 op 29-04-2003 16:45 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 22:16
BtM909 schreef op 29 April 2003 @ 16:45:
Net ging het nog wel goed met een paar accounts, maar idd er lijkt een probleem te zijn!

dit topic heeft inderdaad geen nut. Lees maar even in de FAQ na:
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten, of naar de HK gemoved. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op 29 April 2003 @ 16:45:
Het nut van een topic in het algemeen is meestal de vraag naar informatie door de TS.

Het nut van dit topic in het bijzonder is voor mij persoonlijk even weten of dat ik niet compleet gestoord aan het worden ben maar dat anderen ook dit probleem vinden.

het nut van het jezelf af vragen wat voor nut een topic heeft, heb ik nog niet gevonden. O-)

Verwijderd

Er zijn idd problemen met de sidn database, ik heb nog geen officieel bericht ontvangen van de sidn hierover, maar zal wel weer goedkomen :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 16:50:
Er zijn idd problemen met de sidn database, ik heb nog geen officieel bericht ontvangen van de sidn hierover, maar zal wel weer goedkomen :)
k THx.. dat was nou het antwoord wat ik zocht

• Steije
  • Laatst online: 13-05 20:17
Ze waren gister al met onderhoud bezig, misschien dat er toen iets fout is gegaan.

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 16:49:
[...]

Het nut van een topic in het algemeen is meestal de vraag naar informatie door de TS.

Het nut van dit topic in het bijzonder is voor mij persoonlijk even weten of dat ik niet compleet gestoord aan het worden ben maar dat anderen ook dit probleem vinden.

het nut van het jezelf af vragen wat voor nut een topic heeft, heb ik nog niet gevonden. O-)
Deze 'heldere' verklaring dwingt mij om te reageren.

Jij probeert iets te bekijken op een site van derden. Die site geeft netjes een foutmelding terug en dan nog twijfelen?

Daarnaast wordt aangegeven door
larsemenneke:
[...]

dit topic heeft inderdaad geen nut. Lees maar even in de FAQ na:

Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten, of naar de HK gemoved. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Op 29 april 2003 is de SIDN dienstverlening rond 16:00 uur verstoord geraakt door een crash
van onze DRS registratiedatabase. Deze crash heeft ons genoodzaakt onze recovery
procedures uit te voeren.
Inderdaad database-trouble, maar het is allemaal weer in de lucht.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Zie ook de FAQ :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.