Win 95b naar Win95c te updaten?

Pagina: 1
Acties:

• mrb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Hallo,

Mijn vraag is eigenlijk : Is er een manier om win95b naar win95c te patchen zonder een clean install? Zo ja wat is dan de link naar de desbetreffende update.

Ik heb al gegoogled, en de GoT search gebruikt maar ik kom daar niet veel verder mee...

alvast bedankt _/-\o_

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

volgens mij bestaat dat niet, anders zou microsoft er niet zo veel aan verdienen :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Nielson
  • Laatst online: 22:31
Waarom zou je dat willen ? Win95c is in principe gewoon Win95b met IE4 er achteraan geinstalleerd.

• mrb
  • Laatst online: 30-12-2025
Het is voor een klant...

Deze heeft Norman AV maar Norman heeft minimaal win95c nodig. Na de install begint hij dan ook te zeuren dat hij een paar .dll's mist

Verwijderd

Kun je er dan niet gewoon een Win98 upgrade op zetten?

Win95c ken ik trouwens niet. Bedoel je OSR2.1?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 18:35 ]

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-09 16:46

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 18:34:
Kun je er dan niet gewoon een Win98 upgrade op zetten?

Win95c ken ik trouwens niet. Bedoel je OSR2.1?
95c was OSR 2.5, geloof ik.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Het enige echt grote verschil is dat die laatste 2 exotische Win95 varianten een (brakke) USB support hebben.

98 doet het dan toch beter, en is qua systeemeisen gelijk. Want je registergrootte is dan al het dubbele van de Win95a versie. Alle IE meuk en zo zit er dan ook bij geloof ik.

Verwijderd

Heb je al een recente Internet Explorer op die pc geinstalleerd? Microsoft heeft er nogal een hadnje van om allerhande noodzakelijke updates hierin te stoppen. De meest recente versie die voor win95 beschikbaar is is versie 5.5.

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 22:25:
Heb je al een recente Internet Explorer op die pc geinstalleerd? Microsoft heeft er nogal een hadnje van om allerhande noodzakelijke updates hierin te stoppen. De meest recente versie die voor win95 beschikbaar is is versie 5.5.
Ter aanvulling: die versie is niet meer bij MS te downloaden, maar nog wel op diverse sites die in dit topic genoemd worden: [rml][ Win95] Internet Explorer updates?[/rml]

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
een update cdrom osr2.5bestaat niet
maar probeer met oemcd osr2.5 eens "setup /ntldr" overheen de oude windows directory! (zorg voor een reservekopie van uw windowsdir!)

die laatste 2 exotische Win95

zijn anders wel heel stabiel
heb eens getest wat uptime was (het betreft een oude install van meer dan 5 jaar oud!)
reeds bij eerste poging ging hij overheen de 50 DAGEN! dan heb ik hem maar uitgezet maar ie was nog altijd stabiel.

[ Voor 89% gewijzigd door ajouin op 30-04-2003 01:11 ]

Pagina: 1