Ik heb na een paar jaar al trouw te zijn geweest aan MSI toch maar een chaintech zennith 7jns gekocht maar toen ik laatst onderstaande config op mijn "oude" msi kt3 ultra plaatste kwam ik er achter dat dit bordje veel sneller is dan mijn nieuwe chaintech mobo.... Heeft iemand een idee waar dit aan ligt? met het msi mobo start mijn pc in 10 tot 15 sec op... en heeft een 3dmark score van 11649 dezelfde config op het chaintech mobo doet systeem dr 30 tot 40 sec op om op te starten en haal ik 11400 3dmarken (niet dat dit een groot verschil is) maar bij het MSI bord draaid alles ook stukken soepeler, niet dat het chaintech vastloopt ofzo maar het draaid toch lang zo snel niet als het msi bord.... Iemand 1 idee?
config
Thermaltake xasier 2 case
Xp 2400+ (niet oc`d)
512 mb samsung 333 ddr
sapphire radeon 9500 pro 128 MB
80 gig western digital 8mb cache
15 gig maxtor 2mb cache
soundblaster 128
lite-on 16x40 x dvd
lite-on 16x10x48 stoker
en de bovenstaande bordjes...
Alvast bedankt
Ow ja natuurlijk heb ik bij de verschillende borjes een nieuwe windows install gedaan en heb ik dezelfde drivers (behalve de chipset) gebruikt en stond er steeds evenveel software geinstalleerd.
config
Thermaltake xasier 2 case
Xp 2400+ (niet oc`d)
512 mb samsung 333 ddr
sapphire radeon 9500 pro 128 MB
80 gig western digital 8mb cache
15 gig maxtor 2mb cache
soundblaster 128
lite-on 16x40 x dvd
lite-on 16x10x48 stoker
en de bovenstaande bordjes...
Alvast bedankt
Ow ja natuurlijk heb ik bij de verschillende borjes een nieuwe windows install gedaan en heb ik dezelfde drivers (behalve de chipset) gebruikt en stond er steeds evenveel software geinstalleerd.