Alcatel SpeedTouch direct aansluiten op netwerkkaart Laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Bas C
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Hoi,

Ondanks dat ik dacht iets van pc's te weten, word ik van de teksten op dit forum te weinig wijzer :? Gaat me net iets te ver boven mijn pet O-)

Gisteren kreeg ik het 'doe het zelf pakket' van KPN binnen voor onze ADSL-aansluiting, dus was ik gisterenavond even zoet ;) met pielen aan mijn isdnlijn en zo.

Ik kreeg een Alcatel SpeedTouch (????) splitter, met drie stekkertjes: een naar mijn NT1-ISDN-kastje, eentje naar mijn QuatroVox II huiscentrale en een derde (RJ-45) naar het 'modem'. Dat laatste is nog niet afgeleverd en ik weet ook niet wat dat voor iets wordt :? : USB of ethernet . Hopelijk het laatste, heb wel al begrepen dat dat sneller is.... 8)

Maar eh.... kan ik nou 'gewoon' de laptop van het werk (Compaq Evo N600c), die over een interne netwerkkaart beschikt, rechtstreeks aan die 'modem'-aansluiting van de splitter hangen? Of kan ik dan mijn baas gaan vertellen dat ik 'helaas' mijn door hem ter beschikking gestelde computer heb vernaggeld?

Thnx :P

Verwijderd

nee, je hebt de "modem" (da's de speedtoch) echt nodig om verbinding te maken

[edit] maar als het goed is heeft je provider ook die info online staan

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 16:05 ]

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08 14:06
mm wat heb je anders aan een modem??? nee dus. dat werkt niet... ach qua snelheid maakt het niet uit hoor. usb of ethernet. Je ADSL aansluiting is echt wel langzamer dan de snelheid van je USB poort... dus da's geen probleem.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57

Predator

Suffers from split brain

:D

Zoek ff op wat modem betekend :+
Dan zal je wel zien waarom je dat ding nodig hebt.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.