Luidsprekerprobleem onder XP

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Japius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-01 22:04
Na het kijken van een film op de tv, heeft de laptop van mijn huisgenoot geen geluid meer. Hij denkt dat hij de kabel te lomp uit de laptop heeft getrokken. Aan mij de taak dit probleem te repareren!

Ik heb alle mogelijke instellingen geprobeerd: de volume instellingen van Windows, hardware problemen en drivers bekeken. Dxdiag bekeken, gaf allemaal geen problemen.

Uit de luidsprekers komt bijna geen geluid. Als je het volume op maximaal zet, hoor je héél zacht wat geluid, maar bijna niet hoorbaar. Ook de hoofdtelefoonuitgang geeft een té zacht signaal door.

Specs:
Compaq laptop met XP Home Edition
S-video uitgang en geluid via de hoofdtelefoon uitgang.

Wie weet antwoord?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56
Hoe trek je een plugje te lomp uit een hoofdtelefoon uitgang?? Dat kan toch niet kapot?
Of begrijp ik het nou verkeerd...

Maar als dat het probleem is zou je es kunnen kijken of je em open kan maken, misschien dat er toch wat los is geraakt.

maar opzich zouden de luidsprekers het nog gewoon moeten doen als alleen de hoofdtelefoon uitgang los zit.....

Misschien kan je ook proberen bij hardware de geluidskaart ff weg te halen en dan weer te laten zoeken en opnieuw instaleren.

Strava

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

drivers opnieuw installeren..

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

@Prulleman -> als er intern in de koptelefoon meuk ding iets contact maakt wordt automatisch je speaker uitgezet :) Druk maar eens een koptelefoon in je tv ;)

@mutsje -> mee eens, mischien moet de TS zelfs wel ff opnieuw win installeren, dat zou ik tenminste doen, maar verstandig is idd om ff met de drivers te beginnen.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Japius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-01 22:04
Zoo, was ik weer... Ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd, maar dat werkte niet. Even nieuwe gedownload en die geinstalleerd, en het werkte weer.

DUH!!!

Excuus!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
oké :)

let er in 't vervolg even op dat je bij een probleem even de nieuwste drivers pakt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.