Toon posts:

Mirc Bots

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een server te gaan draaien voor wat vrienden enzow onderling dingen uit te wisselen. Nu wil ik een bot in een channel zetten op IRC die aangeeft wat er geupload wordt en hoe ver die is met uppen en met welke snelheid en dat soort dingen...

Het probleem is dat ik Serv-u draai en ik hoorde dat dit BOT alleen mogelijk is bij Riaden :( ..klopt dit ...zo niet heeft iemand dan een script voor me die zou moeten werken en een site met wat uitleg erop want ik heb er totaal geen ervaring mee met bots >:)

Verwijderd

Probeer eens Windrop...

dat is een IRC bot voor windows

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

ioFTPd kan je anders ook naar kijkuh.
Voor announces op IRC, en je wilt Windows blijven draaien, kan je beste Raiden of ioFTPd draaien. Daarbij een sfv-script & sitebot script.
Op de site van raidenftpd is aardig wat info te vinden hierover, suc6

Ey!! Macarena \o/

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 21:04
glftpd is ook nog een mogelijkheid maar niet voor windows. anders zit je idd aan raiden of ioftpd vast. servu is meer een huis tuin en keuken ftp servertje, die ondersteunt dat allemaal niet. succes btw, als je al d8 dit met servu te kunnen zal je het nog lastig krijgen..

edit: wat msschien wel mogelijk is; de stats van servu te laten echo'en in een channel, maar dit is erg beperkt en niet echt wat je bedoelt gok ik.

[ Voor 22% gewijzigd door salvador4 op 29-04-2003 16:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmmm dan moet ik maar aan Raiden geloven heb het ook installed hiero en ziet er tof uit moet ik zeggen als je connect met de FTP alleen snap ik de ballen ervan

je moet in de .ftpd een eggdrop verhaaltje knallen dat begrijp ik nog wel en heb ik gedaan...maar nu moet ik die nog een soort linken met een bot ofzow :/
vaag allemaal |:(

Verwijderd

Ik heb een IRC bot actief op EFnet i.c.m. Serv-U :)
Echt heel veel mogelijkheden heeft het niet. Ik heb het tot zover voor elkaar gekregen dat ie nieuwe directory's announced, halfway en completed aangeeft. BW moet ook wel lukken met een omweg, maar veel meer mogelijkheden zijn er naar mijn weten niet.

Verwijderd

Topicstarter
dat is alles wat ik nodig heb! :)
wat is de chan waar je zit kom ik ff kijkje nemen !!
Pagina: 1