Ik heb net een nieuwe harde schijf en wil m'n Windows XP Pro NL SP1 nu eindelijk eens echt goed gaan installeren. Dit houdt onder meer in dat ik d.m.v. een unattended installatie-CD mijn Documents and Settings folder op de D-partitie wil hebben om zoveel mogelijk data en Windows zelf te scheiden. Maar aangezien de nieuwe schijf nog helemaal leeg is bestaat er nog geen D-partitie! Dus moet ik die voor de installatie van XP aanmaken met PM8.0, samen met de C-partitie waar ik XP op wil hebben.
Nu heb ik echter ooit gelezen dat XP een nieuwere versie van NTFS installeert, nieuwer dan Windows 2000. Nu vraag ik me af of de NTFS versie die PM aanmaakt exact dezelfde zal zijn als wanneer ik XP vanaf scratch (dus inclusief formatteren) op de nieuwe schijf zet.
Nu heb ik echter ooit gelezen dat XP een nieuwere versie van NTFS installeert, nieuwer dan Windows 2000. Nu vraag ik me af of de NTFS versie die PM aanmaakt exact dezelfde zal zijn als wanneer ik XP vanaf scratch (dus inclusief formatteren) op de nieuwe schijf zet.
This title is for sale, please send me a PM