Form image button loopt?

Pagina: 1
Acties:

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:09
Ik heb een shoutbox gemaakt, maar soms als je doormiddel van de submit button. Die ik doormiddel van deze code een plaatje heb gemaakt:

code:
1
<input type="image" name="submit" src="img/shoutbutton.gif" onclick="shoutbox.submit();">

Loopt de query voor een nieuwe shout dan. De query submit dan 2 keer precies dezelfde inhoud achter elkaar naar de DB. En dan krijg ik dus 2 compleet dezelfde shouts van de users.

Hier kunt u het zelf testen (ik zeg nog maals soms doet hij het wel 2 keer soms gewoon zo als het hoort)

http://bjkdev.gameshysteria.com

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Ik snap echt werkelijk waar helemaal nul komma niks van wat je hier nou zegt :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24

crisp

Devver

Pixelated

waarom submit je 'm met javascript? haal gewoon die onclick eruit, een input type="image" is van zichzelf al een submit button...

Intentionally left blank

• Bjk
Lol dat is niet veel, ik heb dus die code hierboven gebruikt voor me shout box button.
Als je, je eigen shout in de forms invult dan moet je dus op die button drukken om de shout zelf in de database te gooien.
Maar soms voegt hij één shout twee keer toe aan de database. Hij voert als het ware (soms) 2 keer de query uit voor 1 shout.

• Bjk
crisp schreef op 29 April 2003 @ 15:43:
waarom submit je 'm met javascript? haal gewoon die onclick eruit, een input type="image" is van zichzelf al een submit button...
Hmm dan weet ik denk ik al genoeg :>

• Bjk
Oke, slotje maar, wat dom vind je het gek dat hij 2 keer die query doet als hij em met die button verzend en met de Javascript. Bedankt crisp ik denk dat ik niet ff helder was ;).
Pagina: 1