msp client wil niet verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:36

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Hallo,

we hadden voorheen een win NT4 netwerk met ms proxy 2.0 draaien, op de win 95 client pc's was de WSP client geinstaleerd no problemo allemaal.

sindskort zijn we overgestapt naar een win2k netwerk en we gebruiken geen proxy meer (inet gaat nu via een cisco firewall). Dus op alle win95 clients onder het config scherm de wsp client uitgevinkt en klaar.

BEHALVE op 1 win95 pc... dat vinkje weghaalt klaar internet werkt, maar NA het reboten staat het vinkje er weer! zo blijf je dus bezig! moetje elke dag dat vinkje weer weghalen.
Dus ik denk dan uninstall ik de de hele wsp client wel via software... zo gedaan... ff reboten... shit internet doet het niet... ik ga naar het config scherm staat dat wsp icoontje er nog steeds! maar als ik er op dubbelklik krijg ik een foutmelding dattie niet goed geinstaleerd is.... internet doet het niet en ik kan dus ook niet bij de wsp instellingen... :(

weet iemand waar ik de WSP client kan downloaden? (kheb al anderhalf uur op de m$ site gezocht maar kan hem niet vinden).
of hoe ik het probleem anders oplos??

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 29-04-2003 14:57 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Voor 1 client maak je toch niet zo'n drukte? Format C: lost alles op

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:36

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
jah lekker zeg bennik weer een halve middag bezig met die client instaleren.

die klote msp client moetje toch fatsoenlijk kunnen uitschakelen??

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer