Remote Admin

Pagina: 1
Acties:

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 10:11
elloe
Heb een probje met remote admin....als ik een tijdje op me server zit (via remote) dan loopt remote admin ineens vast.....kan nog wel via netwerkdrive toegang krijgen. En als ik opnieuwe wil connecten dan krijg ik alleen het Loading scherm voor en das dan alles...heb op server Remote opnieuwe geinstalled maar dat hielp niet.

Werkstation heb ik XP op server Win2000

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:11
hang even een beeldscherm aan je server, kun je kijken wat ie voor meldingen geeft

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

Dat gebeurd als je screensaver in actie komt , tenminste dat was bij mij het geval.

Probeer op je server de screensaver even uit te zetten.

• SoeperKees
Klubbheads schreef op 29 april 2003 @ 15:24:
Dat gebeurd als je screensaver in actie komt , tenminste dat was bij mij het geval.

Probeer op je server de screensaver even uit te zetten.
dat heb ik allemaal uit staan......ik ben gewoon aan ut werk en dan hangty ie..

Ik moet dan wel een xtra monitor hebbe :D

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bij loopt ie ook wel eens vast, ik herstart dan de Radmin service en dan kan ik er weer bij.

(start-run-services.msc, connect to anothercomputer, dan rechtermuizen op remote administrator service, restart)

Firmpete on Aerie Peak

• SoeperKees
FirmPete schreef op 29 April 2003 @ 16:48:
Bij loopt ie ook wel eens vast, ik herstart dan de Radmin service en dan kan ik er weer bij.

(start-run-services.msc, connect to anothercomputer, dan rechtermuizen op remote administrator service, restart)
?!?!? hoe? ik kan alleen via mijn werksation op mijn esrver komen....dus mijn server heeft geen monitor keybord of muis....alleen voeding en netwerk kabel..

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SoeperKees schreef op 29 April 2003 @ 17:58:
[...]

?!?!? hoe? ik kan alleen via mijn werksation op mijn esrver komen....dus mijn server heeft geen monitor keybord of muis....alleen voeding en netwerk kabel..
Aha. Hoe heb je dan je OS erop gekregen >:) Knap hoor.
Ik heb er ook wel eens last van gehad. Probeer anders via de instellingen de service eerst te verwijderen, en daarna weer opnieuw te installeren. Dan loopt je radmin altijd als service, hoef je nog niet eens ingelogd te zijn.
No probs hiero

• SoeperKees
Viper_74 schreef op 29 april 2003 @ 18:02:
[...]

Aha. Hoe heb je dan je OS erop gekregen >:) Knap hoor.
Ik heb er ook wel eens last van gehad. Probeer anders via de instellingen de service eerst te verwijderen, en daarna weer opnieuw te installeren. Dan loopt je radmin altijd als service, hoef je nog niet eens ingelogd te zijn.
No probs hiero
SoeperKees schreef op 29 april 2003 @ 14:47:
heb op server Remote opnieuwe geinstalled maar dat hielp niet.

Werkstation heb ik XP op server Win2000
|:(
Pagina: 1