Toon posts:

Pentium 3 upgraden naar celeron

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Aopen AX63 pro moederbord (http://english.aopen.com.tw/products/mb/AX63Pro.htm) met een pentium 3 550mhz processor. Nou wil ik graag een snellere processor, maar ik weet niet of dat kan. Toen ik bij een winkel stond en een celeron 1700 ging halen wisten zij niet of dit wel ging passen en ik ben niet zo bekend in hardware (moederborden ed) dus nou wil ik vragen of dit mogelijk is.
Ik hoop ook dat ik dit wel in het goede forum heb gepost, anders zou ik dat graag ook horen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik weet het wel, het past niet want een Pentium 3 -550 is Slot 1 of Socket 370 en een Celeron 1.7 is Socket 478

Dat staat trouwens op 10.000.000den websites, zo niet meer. Dus gewoon een kwestie van even verder kijken dan je neusgaten ;)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Technische PMG FAQ

Welkom op GoT- als je goed de scherm gelezen had die je bij aanmelden te zien kreeg, kon je zien dat we behoorlijk wat FAQs hebben, zo ook voor dit subforum. En als je daarin gaat kijken, kom je erachter dat de Celeron 1700 een vorm van P4 is, en dus een totaal ander moederbord nodig heeft als de P3 die je nu hebt. Als je verder kijkt in de FAQ en een beetje de Search gebruikt kom je erachter wat de upgrade opties zijn met het mobo wat je nu hebt :)

/faq en /basic dus dicht

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.