[Win98] probleem met usb printer Lexmark X75

Pagina: 1
Acties:

• hadebe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 13:55
Ik heb een probleem met m'n usb printer Lexmark X75. Zo'n all-in-one apparaat: printen, scannen, kopieren, faxen. Alle functies werken goed, behalve het printen.
Bij het printen van de testpagina gaat het al fout. Printer stopt na enkele regels en printertaak is niet meer te verwijderen uit windows. Ook in andere programma's zoals Word, Excel etc komt hij niet verder dan 10%
Printer is geinstalleerd onder Windows 98SE en de nieuwste drivers zijn al geinstalleerd. Op een andere computer werkt de printer uitstekend en ik denk dus dat het aan Windows ligt.
Wie kan mij op weg helpen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
OS in de topictitel gezet, zie het Windows Operated Systems - Policy - Updated 08-04

Op andere PC's gebruik je dezelfde kabels & drivers? Indien mogelijk kan je even proberen of het via parallelle poort goed gaat :)

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 29-04-2003 15:59 . Reden: parralelle paraschmelle ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• hadebe
Op de andere PC's dezelfde kabel en drivers, helaas geen paralelle poort :(

• hadebe
niemand een oplossing? Misschien een probleem met de USB poort? Heb al geprobeerd andere hardware uit te zetten.