Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Layout fout bij post reply

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie ineens als ik de "post reply" knop gebruik een gele balk onder henk. Is me nooit eerder opgevallen...

bugje?

edit: kennelijk niet overal, dit topic bijvoorbeeld niet, maar deze bijvoorbeeld wel: http://gathering.tweakers...insert_message/748532/0/0

edit2: aha dan is de titel dus te lang(breder dan mijn IE venster), is daar niet iets aan te doen?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 12:47 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 21:15
Het ligt inderdaad gewoon aan de te lange titel. Erg veel is daar denk ik niet aan te doen, want dan zou je weer een aparte Henk moeten gaan maken voor als de titel te lang is :P
Misschien is een maximum titellengte een ideetje om dit te voorkomen. Maar aan de andere kant, je hebt het alleen maar bij het posten en zo erg storend is het dus niet :)

The devil is in the details.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
^^
te lange titel is idd de oorzaak, is weinig aan te doen. Hoogstens een limiet stellen aan de topictitellengte

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.