Toon posts:

MS-DOS Full load proggie ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
YooW all =)
Ik heb een TNT2 (Diamond Viper 770). ik krijg mijn fsb niet hoger dan 117 bij een p2 450 op een abit bh6. Als ik hem op 118 zet en ik run 3dmark2000 krijg ik na een tijdjuh een spontane reboot. Ik heb nog een isa kaartje liggen, en ik vroeg me af of ik zou kunnen testen hoever ik kan komen met alleen mijn processor en de TNT2 eruit. Weet iemand een dos proggie (want met een isa kaartjuh kom ik windows natuurlijk nie in =) Waarmee ik mijn cpu/pc op volle toeren kan later draaien en zo dus kan kijken of hij het uithoud ?

GreetzZ MaSsiE

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 17:32

4POX

Everybody is wired

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
Ah nice =))
Thx man =D

uh ? kan het BTW ook zonder internet =) ?
Kheb namelijk geen internet als ik in dos zit =)

Verwijderd

Op woensdag 22 november 2000 16:54 schreef MaSsiE het volgende:
Ah nice =))
Thx man =D

uh ? kan het BTW ook zonder internet =) ?
Kheb namelijk geen internet als ik in dos zit =)
Gewoon ff wat paketjes met de windows versie ophalen, of desnoods per email aanvragen.

Verwijderd

BurnP6 of anders Deltaforce 2. Deze jakkert mijn cpu zo naar de 76 graden.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
76?! Zit je koeler wel goed?

Verwijderd

mwa je kan gewoon ff een asm/c proggie coden dat een arraytje van bytes "telt", dus compleet met carries naar volgende byte enzo... ook nog leuk door lookup tabletje heen... maw... zelfde code die je gebruikt om gegarandeerd bakken te rooten met bruteforce passwords pompen.... das altijd goed voor de load en kan niet gecached worden door de cpu omdat er veel ram stored data veranderd moeten worden... (unlike domme 'for next' loopies)...
Pagina: 1