Toon posts:

[Muis] Plotseling doet 'ie het niet meer!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was dus even bezig in Win98, reboot ik mijn PC opnieuw in Win2000, doet mijn muis helemaal niets meer. Wel een cursor in beeld, maar als ik beweeg gebeurde er niets.

Dus geprobeerd de batterijen te vervangen -> niets.
De USB stekker in een andere poort te pluggen -> niets.
De USB drivers removen en rebooten -> niets.
In Safe Mode de drivers te removen en rebooten -> niets.
De USB drivers removen, zonder muis opstarten, muis erin pluggen -> niets.
In de BIOS de USB support uitzetten, drivers removen, opnieuw opstarten ->niets.
En ga zo maar door...

Echt heel vervelend! Hoe kan dit nou plotseling gebeuren? Ik snap er echt helemaal niets meer van. Ik heb een Logitech CordLess MouseMan Optical. Alle hulp is welkom.

Verwijderd

en als je weer naar win98 gaat werkt ie wel?
en is ie draadloos? zo ja dan moet je even het "connect" knopje op beide indrukken

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:25

bloasfist

Slot-A Crew

Ik weet niet hoe dat met die muis van jou zit, maar mij el cheapo lifetec cordless optical muis moet je na een reinstall van windows bijvoorbeeld even opnieuw verbinding laten maken met de ontvanger. Dat doe je dan door een knopje onderop de ontvanger in te drukken, en vlak daarna een knopje aan de onderkant van de muis. Maargoed, dat zal je ook al wel geprobeerd hebben.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Topicstarter
In Win98 deed ie het ook niet meer. En ik heb ook op die connect knop gedrukt maar nog steeds niets :(

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
oeps, niet goed gelezen

[ Voor 89% gewijzigd door Br@m op 29-04-2003 12:39 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
Wat voor mobo heb je? er zijn namelijk moederborden bekend met een USB bug, waardoor je muis wel eens uitvalt. Paar keer opnieuw opstarten doet vaak wonderen..
Enneh, misschien heb je zo'n verloop stukje van USB naar PS/2. Lijkt me ook een oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
P4T-533C heb ik als mobo... en IDD, een PS/2 verloopstuk lijkt me handig...

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dit is wel heel bizar!!! Ik haal zojuist de batterijen er opnieuw uit. Wacht ff een paar seconden. Doe ze er weer in. Begin te bewegen, en nu doet ie het!! Heel vreemd allemaal. De batterijen zaten ervoor WEL goed in trouwens, want het ledje brandde wel gewoon. Naja! In ieder geval bedankt voor de moeite allemaal... Maar nu vind ik het nog steeds vreemd dat het gebeurd is toen ik rebootte naar Win2K... :?

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 12:43:
P4T-533C heb ik als mobo... en IDD, een PS/2 verloopstuk lijkt me handig...
Redelijk lastig.. tenminste, ik neem aan dat je dat verloop stukje niet hebt. Ik heb wel zo'n standaart logitec verloop stukje, dat mag je wel hebben van me.. Maar daar moet je ben ik bang wel ff op wachten (tot morgen ivm PTT).
Over dat mobo heb ik helaas geen info.. tenminste, niet met betrekking tot USB bugs. Dus daar kan ik je niet helpen..

Doen andere USB apparaten het wel gewoon?

edit:
TE LAAT

[ Voor 3% gewijzigd door Philip_Janssen op 29-04-2003 12:48 . Reden: Te laat ]

Pagina: 1