Welke games hebben coole demo-functies?

Pagina: 1
Acties:

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024
Het zit zo: ik moet wat systemen met verschillende configs showen die demo's staan te draaien. Nu heb ik vrijwel elke nieuwe fps-shooter hier gewoon origineel liggen maar ik heb de ballen verstand van demo's/playback etc.

Is er bijvoorbeeld een functie in ut2k3 om een botwar aan te zetten en dat dat dan geshowed wordt van uit een spectatorview ofzow? Of weten jullie misschien spellen / demo's benchmarks die nog indrukwekkender overkomen? Als het er maar impressive uitziet. Naar systeemspecs hoef ik niet te kijken want het zijn 2.53 tot 3.06 met gf4 tot 9700p

Ik wil het liefste het onderste uit de kan halen.

Iemand goede tips? Dan kan ik strax nog ff snel naar de winkel rennen mocht iemand iets interessants weten... bvd.

edit:

ik heb echt al uren gebrowsed maar je komt niet echt ver als je op ut2k3 en demo zoekt. ik wil geen demo-versie, ik zoek demonstraties!
/me zoekt verder

[ Voor 12% gewijzigd door iH8 op 29-04-2003 12:32 ]

Aunt bunny is coming to get me!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

kijk hier eens bij voor ut 2003: http://www.planetunreal.c...nt2003ConsoleCommands.asp
Echt het is heel simpel te vinden, gewoon console commands zoekn, daar staat altijd wel een command bij om een demo op te nemen en af te spelen

Xbox Live ID:Notna8310

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:20

Hu9o

Schokkend

Op de site van ATI staan 3 demo's speciaal voor de kaarten van hun. Ik kan de demo niet draaien, maar aan de plaatjes te zien zijn ze zeer gelikt!! (ites als: car demo, alchemist demo)

edit:
3D mark heeft ook een demo functie.

[ Voor 13% gewijzigd door Hu9o op 29-04-2003 12:41 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hu9o schreef op 29 april 2003 @ 12:41:
Op de site van ATI staan 3 demo's speciaal voor de kaarten van hun. Ik kan de demo niet draaien, maar aan de plaatjes te zien zijn ze zeer gelikt!! (ites als: car demo, alchemist demo)

edit:
3D mark heeft ook een demo functie.
Ja dat kan ook nog. Hebben ze ook op nvidia.com, iets met een kameleon ofzow die van kleur veranderd, doorzichtig is enz.

Xbox Live ID:Notna8310

• Freek
  • Laatst online: 21:11
Bij UT2k3 kun je gewoon een instant action match starten en dan als spectator joinen. Dit kan ook bij CS en Q3 volgens mij :)

• iH8
Notna schreef op 29 April 2003 @ 12:35:
kijk hier eens bij voor ut 2003: http://www.planetunreal.c...nt2003ConsoleCommands.asp
Echt het is heel simpel te vinden, gewoon console commands zoekn, daar staat altijd wel een command bij om een demo op te nemen en af te spelen
zelf een demo opnemen, zover was ik ook al... ik doelde eigenlijk meer op standaard-demo-modes, ik heb geen tijd op zelf een coole demo op te nemen. ik zou graag hier een uurtje gaan zitten spelen, maar jammer genoeg heb ik daar de tijd niet voor want ik moet nog 5 systemen bouwen, laat staan dat de baas het goed vindt.

• iH8
thacow schreef op 29 April 2003 @ 12:45:
Bij UT2k3 kun je gewoon een instant action match starten en dan als spectator joinen. Dit kan ook bij CS en Q3 volgens mij :)
kijk! dat bedoel ik! ik zal eens checken... thnx!

misschien nog iemand meer van dat soort tips? dat ik een beetje kan wisselen met games enzo... bvd!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:55

Flexx

This side up

Zet gewoon de demo van 3D Mark03 aan ofzo, dan haal je pas echt het onderste uit de kan.

• iH8
Flexx schreef op 29 April 2003 @ 13:05:
Zet gewoon de demo van 3D Mark03 aan ofzo, dan haal je pas echt het onderste uit de kan.
Ik zal niet zeggen dat 3Dmark03 geen goede test is maar om nu te zeggen dat het er allemaal echt indrukwekkend uitziet. mwah. Beetje afgezaagd vind ik persoonlijk

Pagina: 1