Toon posts:

Crosshair app

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand of er een background programma bestaat om een (zelfgemaakte)crosshair in beeld te toveren bij een spel?

Voor degene die er bang voor zijn, nee ik gebruik het niet voor Counterstrike of enig ander spel om te cheaten. Ik speel alleen spellen graag zonder hud. Met veel games (battlefield bijvoorbeeld) verdwijnt dan ook de crosshair.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Volgens mij bestaat zoiets niet, en kan het ook gezien worden als cheaten. Want zoals je zegt als je bij BF1942 je HUD weghaalt en je crosshair dan ook weg is en je zet er zelf een crosshair neer die niet beweegt heb jij toch weer een voordeel.

Je zou een stikker precies in het midden van je beeld kunnen plakken :P Of een programma zoeken/maken die op de voorgrond iets neerzet, bijvoorbeeld een kruisje oid :)

The devil is in the details.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MaRc0 schreef op 29 april 2003 @ 12:32:
Of een programma zoeken/maken die op de voorgrond iets neerzet, bijvoorbeeld een kruisje oid :)
Dat zegt ie zelf ook B)

Verwijderd

Topicstarter
Of een programma zoeken/maken die op de voorgrond iets neerzet
Hehe, daar zoek ik dus precies naar.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Ja, ik weet dat je dat zoekt, maar ik wou eigenlijk duidelijk maken dat je een programma nodig hebt die iets op de voorgrond plakt. Jij had het namelijk over een achtergrond programma :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Een background programma dat op de voorgrond blijft staan...
Pagina: 1