"Honey, you think KFC is still open?" - Frank the tank / old school the movie
De enkele bedrijven die er zijn zullen wel in de randstad zitten, of je zult naar het buitenland moeten.
Verwijderd
De afdeling waar ik zit heet TKI, dat staat voor taal, kennis en interactie. Ik ben daar veelal bezig geweest met het maken van een X3DLoader in java3d, anderen zijn op het moment met hetzelfde bezig maar dan met c++
het is niet echt gaming, maar wel met dingen als VR enzo, zie http://parlevink.cs.utwente.nl/tkisis/index.php
Verwijderd
Hoge Mosten 24
4822 NH Breda
info@playlogicgames.com
1 Gamesbedrijf in Brabant voor meneer!
http://www.triumphstudios.com
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Van engine heb ik nog niks gehoord (is in behandeling) en bij de rest ben ik afgewezen ....
Ach ja, als ik het in de gamedesign niet lukt dan zijn er nog zat andere it-bedrijven, maar ik zet wel alles op alles om hierin werk te kunnen vinden!
(Misschien zijn er photoplay/amusements-kasten programmeurs hier?)
Sorry voor de kick, maar dit is de enige manier dat er uberhaupt mensen uit de gamedesign wereld zelf reageren (ze zitten hier ook op het forum)
Mensen van PLAYLOGIC, wat is er aan de hand met jullie secetaresses??? Ik heb nu 3 mailtjes gestuurd en 1 keer gebeld. Ik krijg telkens te horen dat jullie het te druk hebben om mijn stage behandelen. (neem me dan aan, dan scheelt dat weer werk voor jullie)
Verwijderd
neem genoegen met minder: zou zelfs voor nix een half jaar stage lopen
schrijf meer bedrijven aan: vind 20 in de week toch wel genoeg (zitten er ook maar stuk of 30 in nederland)
en accepteer de mogelijkheid om tijdelijk op kamers te gaan: reistijd is geen enkel probleem, kamers ook niet, maar ik moet wel eerst IETS @#$%#$ VINDEN
aarrrgghhh waarom is dit zo frustrerend? hoe doen die gasten dat die echt een HBO met richting gamedesign doen? hebben die een soort geheime bedrijvenlijst ofzo?
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verder worden er ook veel vakken met algoritmiek gegeven wat eigenlijk allemaal wiskunde is.