Kan iemand mij helpen. Ik wil in nero een dvd op 1x fikken, maar ik krijg altijd maar 2.4x te zien als ik in nero ben. Ook al zit er nog geen dvd in de fikker. Ook de 4x optie krijg ik niet te zien. Ik heb me rot gezocht waar ik dat allemaal in kan stellen, maar niets gevonden. Iemand van jullie een idee?
Nero pakt de snelheid van het medium. Je laatste medium die je gebruikt hebt, is 2.4x geweest.
[ Voor 44% gewijzigd door PROnline op 29-04-2003 12:07 ]
Door een DVD in de fikker te doen, dan pakt hij automatisch de snelheden die ondersteund worden door de media.
Volgens mij is de laagste snelheid waarin de DVD+R standaard voorziet 2.4x
(trouwens... het nut van het 1x branden van een DVD ontgaat mij enigszins. Waarom zou je op 1x willen branden? Ik heb al HEEEEEL veel DVD-tjes gebrand, en nog nooit een probleem gehad.. ongeacht het merk DVD+R wat ik gebruik)
(trouwens... het nut van het 1x branden van een DVD ontgaat mij enigszins. Waarom zou je op 1x willen branden? Ik heb al HEEEEEL veel DVD-tjes gebrand, en nog nooit een probleem gehad.. ongeacht het merk DVD+R wat ik gebruik)
[ Voor 61% gewijzigd door ziekloon op 29-04-2003 13:26 ]
Al mijn 2,4 media kan ik ook niet op 1x branden. Hij pakt zoals ik al zei de snelheid van het medium. Als je er geen medium in hebt zitten dan krijg je de snelheid van het laatste medium te zien dat je gebruikt hebt.
Alleen Verbatim heeft 4x DVD+R (==DUUR!!) op dit moment.
Alleen Verbatim heeft 4x DVD+R (==DUUR!!) op dit moment.
De 1x wordt door de meeste +R drives niet ondersteund. Als die er al in zou zitten is die af te raden omdat er geen schrijfstrategie in zit voor 1x. Dus: 2,4x branden.
Bepalend is niet Nero maar de drive. Nero laat enkel schrijfsnelheden toe die de drive aankan (en dit afhankelijk van het plaatje in de drive).
Bepalend is niet Nero maar de drive. Nero laat enkel schrijfsnelheden toe die de drive aankan (en dit afhankelijk van het plaatje in de drive).
Arghhh, want als je bijvoorbeeld iets voor je xbox of ps2 fikt dan moet dat eigenlijk op 1x gebeuren willen de dvd's het beste gelezen worden.
Ik fik ze gewoon op 2,4x en ook 4x Verbatim DVD+R werkt perfect in de X-Box en PS2.Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 14:49:
Arghhh, want als je bijvoorbeeld iets voor je xbox of ps2 fikt dan moet dat eigenlijk op 1x gebeuren willen de dvd's het beste gelezen worden.
Snap het probleem niet echt.
DVD+R kan je trouwens niet op 1x branden, minimale brandsnelheid is 2,4x
Ik heb het probleem dat hetgeen wat ik draai dan vroeg of laat vastloopt. Niet erg handig eigenlijk. Misschien ook maar eens verbatim's proberen. Weet je of er nog andere merken zijn die het goed doen? Datawrite maybeIbby2 schreef op 29 April 2003 @ 15:11:
[...]
Ik fik ze gewoon op 2,4x en ook 4x Verbatim DVD+R werkt perfect in de X-Box en PS2.
Snap het probleem niet echt.
DVD+R kan je trouwens niet op 1x branden, minimale brandsnelheid is 2,4x
Wat voor Writer heb je?Ik heb het probleem dat hetgeen wat ik draai dan vroeg of laat vastloopt. Niet erg handig eigenlijk. Misschien ook maar eens verbatim's proberen. Weet je of er nog andere merken zijn die het goed doen? Datawrite maybe
Pagina: 1