Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
geen playlist-on-the-go dus in de nieuwe firmware.
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
balen... wel andere nieuwe zichtbare dingen? of helemaal niets? wil graag toch wat meer info....
het lijkt me dat zo'n functie hw-matig gewoon zou moeten kunnen, op de 'oude'.
het lijkt me dat zo'n functie hw-matig gewoon zou moeten kunnen, op de 'oude'.
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Wat ik zo weet is AAC-support nieuw, en zit er een menu optie backlight in het startmenu. Verder is het menu iets aangepast. Ik zie eigenlijk verder geen nieuwe spellen oid. Misschien kan je op de apple site wel ergens vinden wat er precies veranderd is.
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Verwijderd
3 spellen dacht ik..XKB schreef op 29 april 2003 @ 12:47:
Wat ik zo weet is AAC-support nieuw, en zit er een menu optie backlight in het startmenu. Verder is het menu iets aangepast. Ik zie eigenlijk verder geen nieuwe spellen oid. Misschien kan je op de apple site wel ergens vinden wat er precies veranderd is.
Ik heb hem dus ook geupdate en voor de volledigheid het enige verschil is AAC en dat backlight in het begin menu zit en info naar het instellingen menu verplaatst is. Eigenlijk de upgrade dus niet waard als je geen AAC gebruikt. Ook zou de batterijduur verbetert moeten zijn maar dat is eigenlijk alleen maar achteruit gegaan heb ik het gevoel.
Verwijderd
Ik heb gisteren m'n Windows iPod geupdate naar firmware 1.3. Heb de MAC OS 9 binary gedownload en die omgezet naar Windows formaat (zijn progjes voor) en daarna de iPod geupdate met iPod Updater 1.1. Werkt prima.
Verwijderd
Oh ja, ze hadden wel iets irritants gefixed. Als ik op mijn iPod een MP3tje van iets van 100 MB selecteerde om af te spelen, dan ging ie vaak terug naar het hoofdmenu zonder af te spelen. En als je dan de 2e keer hetzelfde nummer selecteerde, dan speelde ie 'm wel gewoon af.
Dat probleem is nu verdwenen.
Dat probleem is nu verdwenen.
dus:
AAC support
3 nieuwe games
support om txt te lezen
alarm
nog wat?
AAC support
3 nieuwe games
support om txt te lezen
alarm
nog wat?
This is the Way.
Verwijderd
Geen extra games (zit alleen in firmware 2.0 voor nieuwe model iPod).
Maar wel:
iTunes 4 support, including playback of AAC encoded audio files
Audio playback and user interface improvements
Increased playback time on scroll-wheel iPods
Longer stand-by time for all iPods
En backlight kan in het hoofdmenu aan- & uitgezet worden.
Maar wel:
iTunes 4 support, including playback of AAC encoded audio files
Audio playback and user interface improvements
Increased playback time on scroll-wheel iPods
Longer stand-by time for all iPods
En backlight kan in het hoofdmenu aan- & uitgezet worden.
Pagina: 1