Kun je dat misschien iets duidelijker zeggen? (kan ook aan mij liggen kom net thuis van een lange busreis en ik
op slapen in een bus
)
Je kunt gewoon je eigen stats bekijken door naar d.net te gaan, statistics en dan je mailadres in te vullen, search en klaar
..
Of snap ik je niet?
Je kunt gewoon je eigen stats bekijken door naar d.net te gaan, statistics en dan je mailadres in te vullen, search en klaar
Of snap ik je niet?
Nou je bent in elk geval errug snel.
Iets duidelijker?!: Als je nu naar de DPC stats kijkt van gisteren dan staan daar volgens mij ook alle complete netwerkjes in die meedoen, ik vroeg me af of je dat ook zo kan filteren dat je alleen de remi-koeien te zien krijgt die helemaal alleen moeten grazen. Zodat ik een beetje kan zien wat voor een blokjes per dag normaal zijn enzo.
Trouwens, CD branden en koetje grazen gaat goed samen
net ff getest.
Iets duidelijker?!: Als je nu naar de DPC stats kijkt van gisteren dan staan daar volgens mij ook alle complete netwerkjes in die meedoen, ik vroeg me af of je dat ook zo kan filteren dat je alleen de remi-koeien te zien krijgt die helemaal alleen moeten grazen. Zodat ik een beetje kan zien wat voor een blokjes per dag normaal zijn enzo.
Trouwens, CD branden en koetje grazen gaat goed samen
Nee dat kan (vanzelfsprekend) niet. Dat is toch nooit na te gaan... Het enige wat ze kunnen zien bij d.net is je IP, en dat zegt niets over het aantal clients. Ik heb bijvoorbeeld een dynamisch IP, dus altijd anders, maar wel maar 1 PC. En mn vriendin heeft 5 pc's aan staan, maar allemaal via een thuisnetwerk wat een vast IP heeft. En dan heb je ook nog het verschijnsel keyproxy.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
OzBow: hier http://n0cgi.distributed.net/speed/query.cgi?cputype=all&arch=0&contest=rc5 kun je aan de hand van je processor kijken hoe hard hij moet lopen.
<BR>
Area 51:
Thanks, kende die al wel, heb mijn stabiel-grazende koe ook maar toegevoegd, stond nog geen 1030Mhz K7. Maar bedankt!
Thanks, kende die al wel, heb mijn stabiel-grazende koe ook maar toegevoegd, stond nog geen 1030Mhz K7. Maar bedankt!
Pagina: 1