[FTP] Bulletproof vs Serv-U.....

Pagina: 1
Acties:

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Voor het beheren/instellen van een aantal Wyse 1200LE thin clients ben ik een FTP servertje aan het inrichten. In eerste instantie met Bulletproof, en dat werkt goed.

Gewoon een anonymous user aangemaakt e.d. Daarna ben ik eens naar Serv-U gaan kijken, echter de thin client connect wel naar de ftp server tijdens opstarten maar haalt geen settings op. Ook hier heb ik een anonymous user aangemaakt met voldoende rechten.

Inloggen met een ftp client gaat goed, browsen in de directory's ook.

Iemand een idee wat er verkeerd ingesteld staat ?

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:11

Ryceck

Constants and Variables

1. wat is nu precies het probleem.... beiden werken zo te lezen, beiden laten je in de directories en alles browsen maar wat is dan het probleem?

2. welke versies gebruik je? Bulletproof werkt heel leuk en alles maar Serv-U vanaf versie 4.0 is VEEL beter. Vooral die Serv-U Administrator is zeer :9~

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 16:15

PoweRoy

funky!

serv-u vind ik veel beter dan bulletproof. bulletproof staat alles onoverzichtelijk maar die admin van serv-u is idd :9~

[This space is for rent]

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 13:29
Ik vind bulletproof iets gebruikersvriendelijk voor beginners erg overzichtelijk.

Voor de rest heeft het alle eisen die ik wil hebben, en daarom draai ikhet nu al een paar jaartjes.

Serv-u heeft een hoop extra instel mogelijk heden enzo. Maar ik begrijp net zoals iemand anders in dit topic de vrijgstelling niet echt.

[ Voor 90% gewijzigd door HermeS op 30-04-2003 10:27 ]

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Het probleem is dus, zoals ik al schreef, dat de settings die in een .ini file staan in de \pub\..\ directory niet worden ingelezen. Dus de thin client maakt blijkbaar wel een connectie (logfiles) maar haalt geen instellingen op. Toch lijken de rechten e.d. allemaal goed te staan.

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

definieer "inlezen" alstjeblieft.
Voor zover we kunnen lezen heb jij een server met daarop een FTP ingericht.
Je hebt clienten, en die kunnen slechts bestanden downloaden, niet benaderen! (daar heb je tenslotte Windows shares voor..).

Dus wat houdt "inlezen" in als je slechts kunt downloaden vanaf de clients?
Pagina: 1