Ik heb een game gedowload via een nieuws-server de .rar bestanden uitgepakt waar twee bestanden uitkwamen namelijk een .bin en .cue bestand wat kan ik hier nou meedoen? Hoe kan ik hier nou zeg maar een goed leesbaar bestand van maken waarmee ik die game kan spelen?
Zie Faq http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/607412#iso. Daar staat dat je voor bin bestanden o.a. deze software kan gebruiken CDRWin, Fireburner, Alcohol 120%
[ Voor 155% gewijzigd door Mike78 op 29-04-2003 11:32 ]
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Anoniem: 18429
cdrwin
nero
fireburner
of lees de faq ja......sjonge jonge
nero
fireburner
of lees de faq ja......sjonge jonge
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 18429 op 29-04-2003 11:29 ]
als je Nero hebt, 'write image' in het menu kiezen en dan die *.que aanklikken
die que verwijst dan naar die *.bin (als het goed is) en nero bakt je een mooi cdtje ervan
die que verwijst dan naar die *.bin (als het goed is) en nero bakt je een mooi cdtje ervan
PIII 800@804 Mhz
Welkom op GoT 
Het is gebruikelijk om bij het posten van topics even aan te geven wat je zelf al geprobeerd hebt (of waar je gezocht hebt in dit geval).
Twee seconden zoeken op google levert namelijk al tientallen links op met wat voor files dit zijn.
Het is gebruikelijk om bij het posten van topics even aan te geven wat je zelf al geprobeerd hebt (of waar je gezocht hebt in dit geval).
Twee seconden zoeken op google levert namelijk al tientallen links op met wat voor files dit zijn.
SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
Stelletje zeurders, hij stelt een vraag, en meteen al 3 posts van, "ZOEKEN".
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Dat is in dit geval zelfs sneller dan een topic openen.Dj_Neo_Ziggy schreef op 29 april 2003 @ 11:30:
SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
Als die persoon nou is niet weet, hoe die moet zoeken.
Ik stem voor om, iedereen die hier komt, eerst een cursus zoeken krijgt.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Probeer anders isobuster eens. Deze kan .bin files lezen en eventueel uitpakken naar HDD.
.
Mee eens!, een soort testDj_Neo_Ziggy schreef op 29 april 2003 @ 11:33:
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
en dat vind jij verwonderlijk als het regelrecht in de FAQ staat? Die T in GoT stond ergens voor, weet je nog?Dj_Neo_Ziggy schreef op 29 april 2003 @ 11:30:
en de laatste gesloten topic onderaan: Bin bestand branden kanniet ik heb er een bin-iso converter is die er?
[ Voor 17% gewijzigd door G33rt op 29-04-2003 11:39 ]
helemaal mee eens , iemand die hier nieuw is of niet zoveel van computers weet, word gelijk van alles verweten.Niet iedereen is zo ervaren.
Zou best handig zijn om bij een first post bv een help bestand met wat tips te openen, leert zo iemand het nog niet ,of doet geen moeite dan mag je spammen....
Zou best handig zijn om bij een first post bv een help bestand met wat tips te openen, leert zo iemand het nog niet ,of doet geen moeite dan mag je spammen....
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Anoniem: 18429
tjah 1ste reply stond in eerste instantie alleen lees de faq
2e reply(mijne dus) heb ik fireburner toegevoegd en de 3e reply geeft toch ook duidelijk aan wat ie moet doen.
Mijn conclusie is dat de opmerking van Dj_Neo_Ziggy dat we zeurders zijn nergens op slaan.... we helpen em toch?
2e reply(mijne dus) heb ik fireburner toegevoegd en de 3e reply geeft toch ook duidelijk aan wat ie moet doen.
Mijn conclusie is dat de opmerking van Dj_Neo_Ziggy dat we zeurders zijn nergens op slaan.... we helpen em toch?
mee eens, en ik dacht dat er van iedereen hier verwacht werd dat ie de faqs gelezen had voor ie een topic opent?Anoniem: 18429 schreef op 29 April 2003 @ 11:41:
tjah 1ste reply stond in eerste instantie alleen lees de faq
ja, dat deed ik in eerste instantie ook niet

OK, bij deze: [search=cue bin]. Lijkt mij een vrij logisch begin als je zoekt toch? En kijk eens aan wat voor resultaten daar uitkomen:Dj_Neo_Ziggy schreef op 29 April 2003 @ 11:33:
CUE branden met welk prog??
Cue / bin file afspelen
.bin, .cue, welke burnsofties?
Bin en cue branden ? ?
Enz. enz. enz. Zo moeilijk is dat echt niet hoor dat zoeken.
Ook Google kan je in dit geval verder helpen: [google=cue bin].
De eerste pagina alleen maar How-To's, niet enorm lastig te vinden toch.
Verder staat het dus ook al in de FAQ genoemd: Hoe brand ik iso's?.
Misschien slim dat de topicstarter dit eens gaat doorlezen: FAQ Forumgedrag, daar staat veel in over wat je allemaal moet weten hoe er van de users van GoT verwacht wordt hoe ze zich gedragen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.