Ik heb vrijdag een Asus P4C800 deluxe geinstalleerd maar zit nog met een paar probleempjes.
Tijdens het opstarten wordt het geheugen gecontroleerd en het bord geeft dan een aantal iritante piepjes en gaat daarna weer vrolijk verder met opstarten. Ik heb 2 pc3200 dimms van kingston in bank A1 en in B1 (dual channel configuration)
Weet iemand waar die piepjes voor dienen?
Ik heb een clean install gedaan van Windows XP
Het tweede probleem is dat mijn pc niet wil hybernaten of in stanby mode wil gaan.
De PC schrijft wel z'n geheugen weg naar de harde schijf maar start hierna gelijk weer op. Hetzelfde gebeurt als ik hem op stanby wil zetten.
Iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken?
Het lukt mij ook niet meer om de creative drivers automatisch te laten updaten. Windows loopt dan helemaal vast zodat alleen een reset nog helpt.
Al met al een hoop vragen waar iemand misschien een antwoord op heeft.
Mijn cofig. is
Asus P4C800 , P4 2.4 GHz
2 * 256 MB PC3200 DDR
Audigy 2 Platinum (in pci slot 5 dus shared alleen met pci slot 1 maar die is leeg)
Leadtek Geforce 4 TI4400
Windows XP pro, SP1
DirectX9.0a
Tijdens het opstarten wordt het geheugen gecontroleerd en het bord geeft dan een aantal iritante piepjes en gaat daarna weer vrolijk verder met opstarten. Ik heb 2 pc3200 dimms van kingston in bank A1 en in B1 (dual channel configuration)
Weet iemand waar die piepjes voor dienen?
Ik heb een clean install gedaan van Windows XP
Het tweede probleem is dat mijn pc niet wil hybernaten of in stanby mode wil gaan.
De PC schrijft wel z'n geheugen weg naar de harde schijf maar start hierna gelijk weer op. Hetzelfde gebeurt als ik hem op stanby wil zetten.
Iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken?
Het lukt mij ook niet meer om de creative drivers automatisch te laten updaten. Windows loopt dan helemaal vast zodat alleen een reset nog helpt.
Al met al een hoop vragen waar iemand misschien een antwoord op heeft.
Mijn cofig. is
Asus P4C800 , P4 2.4 GHz
2 * 256 MB PC3200 DDR
Audigy 2 Platinum (in pci slot 5 dus shared alleen met pci slot 1 maar die is leeg)
Leadtek Geforce 4 TI4400
Windows XP pro, SP1
DirectX9.0a