P1 233 + geforceMX = kan dat niet ?

Pagina: 1
Acties:

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Klopt het dat een P1 233 niet kan samenwerken met een GeforceMX?
Ik krijg de boel niet aan de gang.
Ik hoop dat ik wat fout doe want anders
wordt het balen voor mij.

CU
AKA_ACE

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
eh, ja.. waarom zou je dat willen?? Een voodoo 2 of 3 is veel beter voor zo'n systeem..

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 00:18
zit er wel een agp-slot op je mobo? :p

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

ik zou maar snel gaan sparen voor een nieuw mobo + processor;
233mhz+gf2 MX is niet (lees: zeker niet ) optimaal
mijn configuratie is al niet optimaal (al vinnik 80+ fps in q3 @ high quality wel aardig :9 )
maar dat bedoel ik dus ook: als je stoere games wil spelen; kan je video kaart het wel aan. maar je processor bottlenecked ZO hard dat je sommige games al niet kan spelen vanwege proc snelheid
ik weet het: dit klinkt kind o' logisch maar beschouw het toch als een tip :)

• Goldme
  • Laatst online: 29-08 13:40
Ik zou maar eerst kijken of je een agpslot hebt.

Verwijderd

hehe da's bij jou ook al aardig het geval met een celly 533 en dan een gts 64 mb ? toe maar ! ik moet het doen met een MXje maar goed haal gfddr resultaten nu met een duron 600@1000 :9~

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Tuurlijk zit er een AGP slot op ;)
Maar hij doet het al hoor, toch bedankt.
Mijn andere comp ;) ;) is een 600 duron 128 mb en een geforce MX, doet het ook goed hoor.
2 Geforce MX voor 550 foppen is de moeite waard, vandaar dat er ook 1 in mijn oude comp zit (er zat eerst een voodoo 2 ;) in maar binnenkort gaat er een ander mobo + processor in)
Lang leve het "thuisnetwerk" !!!!!
CU
AKA_ACE

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

Pagina: 1