Binnekort ga ik een nieuwe pc kopen. Ik wil dit systeem uiteindelijk uitbouwen zodat er 3 monitoren op zijn aangesloten. 1 x 19 inch tft + 2 x 15 inch tft. Hiervoor wil ik een Nvidia agp grafische kaart met dvi/analoog (dvi voor 19 inch/analoog voor 1 van de 15 inch) en een Nvidia pci grafische kaart (voor de overgebleven 15 inch tft).
Nou vraag ik mij af of een dergelijke configuratie uberhaupt wel mogelijk is. Mijn favoriete desktop is KDE. Hierin zou ik dus de 3 monitors willen gebruiken (icm met een stable branch debian distro).
Ik hoef niet tot op de detail te weten hoe ik dit moet doen (althans nu nog niet
) maar ik wil gewoon weten of iemand weet of dit uberhaupt mogelijk is. Mischien zijn er wel mensen met 3 monitoren op hun linux bak.
skin
Nou vraag ik mij af of een dergelijke configuratie uberhaupt wel mogelijk is. Mijn favoriete desktop is KDE. Hierin zou ik dus de 3 monitors willen gebruiken (icm met een stable branch debian distro).
Ik hoef niet tot op de detail te weten hoe ik dit moet doen (althans nu nog niet
skin