Windows 2003 Server wil niet installeren.

Pagina: 1
Acties:

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mijn servertje (Celeron 800, 386MB RAM, 40GB HDD) is al jaren een mega stabiele PC maar nu wil hij windows 2003 niet installeren.

Momenteel zit hij op installing devices (al n uurtje of 2). Die groene blokjes bewegen lekker, keyboard reageert, mouse werkt en hij geeft altijd die berichtjes van windows is goed en windows is stabiel blablabla (uiteraard in loop). Mijn harde schijf geeft soms 'n 10 sec activiteit, soms 1 minuut, en dan weer ff nix.

Om eerlijk te zijn, veel devices heb ik niet, bijna alles staat af in de bios en veel kaarten heb ik niet (TNT2 en PROMISE ATA 100).

Wat zou dit in godsnaam kunnen zijn?

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:06

Duinkonijn

Huh?

poing schreef op 29 April 2003 @ 11:01:
Mijn servertje (Celeron 800, 386MB RAM, 40GB HDD) is al jaren een mega stabiele PC maar nu wil hij windows 2003 niet installeren.

Momenteel zit hij op installing devices (al n uurtje of 2). Die groene blokjes bewegen lekker, keyboard reageert, mouse werkt en hij geeft altijd die berichtjes van windows is goed en windows is stabiel blablabla (uiteraard in loop). Mijn harde schijf geeft soms 'n 10 sec activiteit, soms 1 minuut, en dan weer ff nix.

Om eerlijk te zijn, veel devices heb ik niet, bijna alles staat af in de bios en veel kaarten heb ik niet (TNT2 en PROMISE ATA 100).

Wat zou dit in godsnaam kunnen zijn?
doe eens je cdlaadje op met die 2k3 cd. en wacht tot je een error krijgt

met nt heb ik er ook wel eens last van gehad

[ Voor 5% gewijzigd door Duinkonijn op 29-04-2003 11:08 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hielp niet. Maar heb het ondertussen gevonden, het was de Promise ATA100 controller. Gewoon ff men Harde Schijf op het moederbord gehangen (ATA33).

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 13:52

ArCadE

No banana available

had met XP zelfde probleem..

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:24
Ik had ook zoiets stond ie 8 uur lang op saving settings time remaining 6 min. Na 8 uur was ik het zat, deed de cdrom drive open. Toen liep de installatie gewoon verder en binnen 1 minuut was de installarie toen voltooid. Heel vreemd, maarjah...

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:06

Duinkonijn

Huh?

DeXToR_122 schreef op 29 april 2003 @ 11:51:
Ik had ook zoiets stond ie 8 uur lang op saving settings time remaining 6 min. Na 8 uur was ik het zat, deed de cdrom drive open. Toen liep de installatie gewoon verder en binnen 1 minuut was de installarie toen voltooid. Heel vreemd, maarjah...
computers zijn vaag :P

* Duinkonijn had het met nt als je hem er uit haalde en er weer instopte kreeg je vage fout meldingen als telnet.ex_ is corrupt.

terwijl ik het bijna over al had... op school. @work...

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Pagina: 1