Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 11:36:
Oke nou bedankt jongens....
En met het videokaart verhaal? Wat raden jullie daar aan? Is het nodig? Of is het futile? Dat kleine beetje extra er uit persen.... Maar ja daar doen we het toch voor?
Tuurlijk moeten daar heatsinkjes op! Nee wat zeg ik: HEATSINKS!
't slaat helemaal nergens op, maar ik heb pas een redelijk grote heatsink in stukken gezaagd, en op de memorychips van mn XFX Geforce2 MX400 geplakt. De memheatsinkjes zijn ongeveer 2 keer zo groot als die op de geforce2 core
Best wel zinloos dus. En op dit moment is ie nog niet eens overgeklokt.....maarja ik vond het zo leeg staan, dus er zouden en moesten heatsinkjes op komen

Nouja, 't staat wel vet natuurlijk! Ze hebben een zeer fel lichtblauw kleurtje. Helaas heb ik geen digicam
Dus: het heeft niet echt veel zin (scheelt een paar Mhzen), maar als tweaker moet je natuurlijk wel heatsinks op je mem hebben! Gewoon doen dus
En het liefst zelf knutselen. Als je nog iets van een oude heatsink hebt liggen: beetje creatief met de ijzerzaag doen et voilá!
[
Voor 3% gewijzigd door
Tweeke op 29-04-2003 11:58
]
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw