Winlirc + Xbox Remote

Pagina: 1
Acties:

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 09:49
Hoi mensen,

ik heb nu ook een multimedia pctje thuis staan, en ik gebruik dat met winlirc om dus mn AB op te gebruiken, alleen nu zou ik graag mn xbox AB willen gebruiken voor de besturing voor mn pc (aangezien pc en xbox eigenlijk nooit tegelijk aan staan)

Ik heb al geprobeerd om winlirc 'te leren' om met die xbox AB om te gaan, maar ik krijg alleen maar problemen.

Heeft iemand al deze AB eens gebruikt, en werkte dat? en zo ja heeft iemand dan al een config file? want ik zag em ook niet in die winlirc AB configs lijst staan.

Mn IR ontvanger is overigens wel gewoon goed, want ik kan wel mn sharp TV AB gebruiken, mjah dat wil ik dus niet.

Heeft iemand de oplossing voor mij? :)

ps. voor ik allemaal commentaar krijg, ja ik heb gezocht, tot vannacht 3 uur toen was ik het zat. :Z

• Insano
*klein schopje*?
* Insano is nieuwsgierig :)

Mod-break:

AUB niet je topic omhoog schoppen binnen 24uur. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done waarom niet.

[ Voor 70% gewijzigd door SH007 op 29-04-2003 23:22 ]

• Insano
oh okee sorry :)
keb het even doorgelezen en zal het onthouden.
alleen jammer dat niemand het weet.

Keb laatst er weer mee zitten prutsen, maar dat ding zal toch niet een of ander speciaal iets sturen dat alleen xbox begrijpt ofzo toch?
ik snap anders namelijk ook niet waarom ie het niet doet :(