Toon posts:

Novell en Onstream DI-30

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje ik heb hier een Onstream DI-30 interne IDE Drive, deze wil ik graag gaan gebruiken onder Novell 4.11. Ik heb alleen nog geen driver kunnen vinden. Weet iemand misschien hier een oplossing voor of gaat dit gewoon echt niet werken.

Verwijderd

Waarmee ga je een backup maken? Welk software pakket dus?

Volgens mij werkt die OnStream alleen in combinatie met Tapeware 6.3 en ArcServe 9.0 samen op Netware 4/5/6.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 07:47 ]

Verwijderd

Uit de digitalstorage faq:
Are you compatible with Novell?

OnStream will introduce support on Novell servers for the ADR70 drive. This new drive includes features such as hardware data compression and Wide Ultra2 LVD SCSI interface specifically for these types of servers. There are no plans to support OnStream DI30, DP30, SC30, or SC50 drives on Novell or Unix servers.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik ook gelezen maar mijn vraag was gewoon van of er misshcien iemand een driver/beta had gemaakt voor novell. Zodat ik daarmee kan testen of het gaat werken ik heb nemlijk tapeware 6.3 er wel bij.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat staat toch allemaal duidelijk op de onstream site :? http://www.onstream.com/software/index.asp

[ Voor 2% gewijzigd door moto-moi op 30-04-2003 16:27 . Reden: tikfouten zuigen :/ ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Ja dit heb ik ook wel gezien maar daar gaat het mij niet om het gaat mij om dat er misshcien een beta driver ofzo is en dat hem misschien iemand toch onder novell aan de gang heeft gekregen.

• bolluserectus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 20:05
Onstream is failliet! Nu echt, 3 doorstarts lijkt me niet waarschijnlijk in 3 jaar!!

Actions speak louder than words

Verwijderd

onstream ide sucks regelmatig fouten etc dus als het voor een bedrijf is doe het niet.....

Mijn advies....

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet het, maar deze mensen hebben hem al een tijd en willen graag deze drive gaan gebruiken maar wat niet kan dat kan niet he,

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dit gaat nergens over.
Je weet dat er een driver is, dicht.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.