|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Ziet er uit als een geval spyware of verkeerd geupdate
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Tis gewoon de standaard Internet Explorer-snelkoppeling, die standaard op je bureaublad zit in WinXP .. Maar ook met een snelkoppeling uit mijn Quick Acces Menu krijg ik die foutmelding...dreeke schreef op 29 april 2003 @ 02:27:
Wat staat er voor opdrachtregel in de snelkoppeling naar je Internet Explorer?
Ziet er uit als een geval spyware of verkeerd geupdate
|| Specs ||
Maar mijn vraag was dus: Welke opdachtregel staat er in je snelkoppelingen .... want ik kan met een Internet Explorer icoon ook wel andere proggies op laten starten.gangsterjoey schreef op 29 april 2003 @ 02:29:
[...]
Tis gewoon de standaard Internet Explorer-snelkoppeling, die standaard op je bureaublad zit in WinXP .. Maar ook met een snelkoppeling uit mijn Quick Acces Menu krijg ik die foutmelding...
beginnen in: %HOMEDRIVE%%HOMEPATH%
(Dit is dus van het Quick Acces-balkske)
|| Specs ||
Moet dit laatste dan niet toevallig .pif zijn in plaats van .pf ?"windows\prefetch\iexplore.exe-27122324.pf is beschadigd en onleesbaar", voer CHKDSK uit.
Zo te zien is dat bestand namelijk de snelkoppeling in je Quick Launch Bar, die die niet kan lezen.
Heb je al AdAware of SpyBot gedraaid, en heeft je HDD geen bad sectors?
en er staat echt .pf, niet .pif !
[ Voor 11% gewijzigd door gangsterjoey op 29-04-2003 02:44 ]
|| Specs ||
Hier kun je een programma downloaden dat de prefetch log kan legen, misschien werkt dat.
Maar je moet wel achter de oorzaak van het corrupt raken van deze file komen. Scandisken, testtooltje voor je hdd downloaden etc.
Quick Launch informatie staat bij XP en 2k niet direct in de Windows folder, maar onder Documents and Settings\{username}\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launchdreeke schreef op 29 april 2003 @ 02:39:
Zo te zien is dat bestand namelijk de snelkoppeling in je Quick Launch Bar, die die niet kan lezen.
[ Voor 56% gewijzigd door blackd op 29-04-2003 02:58 ]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
HENG HENG
Bedankt!
|| Specs ||
Opgelost. Voor de search maar naar WOS toe + kleine titeledit
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)