Hoe zit dat nu met de Phanton Flusher

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:01
Sorry maar ik ben er ff 2 1/2 halve week tussen uit geweest.

Wel al gezien dat we flink zijn gestegen, maar helaas nog niets kunnen vinden over de phantom flusher. Is daar al iets meer over bekend.

D.net was daar toch mee bezig?

Verwijderd

Phanton Flusher Ik heb hier iets gemist denk ik. Vertel!!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 22:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja wil geeft er een updatetje over meneer PhF? Ben er ook weer 10 dagen tussenuit geweest.. ;)

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
niemand weet heoveel de Phantom Flusher precies flushed, of hoeveel PhF er eigenlijk zijn...
toen OGR-24 begon bleek dat hij allemaal oude clients gebruikte wat hij had opeens geen out-put meer.
nu de keyspace van OGR op is kraakt PhF weer blokjes
hij helpt binnen DPC in ieder gevel:
Chakotay
Energy
The Dutch Cow Boys (daar ben ik 'lid' van)

en waarschijnlijk nog veel meer, chakotay krijgt het meest

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
De PhF helpt ons (Team COAX Nederland) ook. Elke dag zo'n 1000 blokjes

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 08:04

AMD

Life is short. Play more

Jeez!
Hoeveel blokjes flusht hij (of zij) wel niet en hoeveel Mkeys/s is dat wel niet?
Die gast moet wel honderd computertjes tot zijn beschikking hebben....

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
hij wordt verdacht van meer dan 500.000 blokjes per dag...
maar zoals ik al zei, daar zitten waarschijnlijk wel wat copy-cats bij

• IceStorm
  • Laatst online: 26-05 22:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Is OGR nu alweer klaar dan?

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

De complete keyspace is in ieder geval uitgegeven. Alleen zijn nog niet alle results binnen, omdat sommige mensen te grote buffer-ins hebben.
Maar in principe kan je geen nieuwe buffer-ins maar halen.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-05 13:53
De phantom flusher had z'n clients inderdaad zo afgesteld dat hij overschakelde op OGR toen dat begon, maar doordat hij van een oude, onjuiste OGR-client gebruik maakte werden blijkbaar zijn ogr-blokjes gewijgerd want in die statistieken kwam b.v. Chakotay niet voor. Toen produceerde de Phantom flusher dus niks meer (alleen foute ogr-blokjes). Maar al snel heeft distributed.net de proxies zo ingesteld dat aan oude clients werd verteld dat de ogr-contest weer was afgesloten, zodat deze weer terugschakelden op goede rc5-blokjes, waarmee de productie van de phantom flusher weer langzaam groeit tot nu al 3/4 van wat hij eerst haalde. Naar schatting (als je de statistieken van TA bekijkt, krijgen zij zo'n 500 k tot 600 k blokjes per dag van de phantom flusher, nu ongeveer de helft van hun rc5-productie dus.

Er zijn trouwens wat signalen dat de PhF een trojan is (en dus illegaal), want minstens een TA-er heeft een mailtje gekregen van iemand die hem beschuldigde van inbreuk op zijn computer. Deze persoon had op zijn pc de client gevonden met in de ini-file het e-mail adres van de TA-er (dat email-adres wordt door dist.net gebruikt als identificatie voor van wie de blokjes komen).
En deze TA-er kreeg ook blokjes van de PhF en opereerde verder alleen, en wist zeker dat hij deze client niet geïnstalleerd had.

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 08:04

AMD

Life is short. Play more

Het is natuurlijk wel leuk om zoveel blokjes te krijgen, maar het is gewoon laf dat die persoon zichzelf niet durft te identificeren (mits het natuurlijk geen trojan is). Ook betekend dit dat TA bijna de helft van zijn dagelijkse blokjes van PhF krijgt. Bedenk eens hoe snel DPC kan inlopen op TA zonder PhF :)
Hoeveel krijgt DPC van PhF?

Al bij al vind ik de PhF een egocentrische @#&&!&*(zelf invullen) die totaal geen team gevoel heeft (zowel voor DPC flushen als voor TA). :(

Vinden jullie de PhF een toffe peer zet het dan maar hieronder neer...
Grtz,

AMD

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

....en toen was het ineens heel stil :) :)

edit:

Maar /me zou ook wel een handje vol RC5 balen willen hebben van de PhF >:)

One's never alone with a rubber duck.

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-05 14:49
Volgens mij wordt je keihard de stats uitgekickt, als blijkt dat de PHF niet legaal is. Weet je het zeker?
Pagina: 1