Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Normaal gesproken ken je rechten toe op Public Folders d.m.v. groepen. In Exchange 2000 moeten dat Universal Groups zijn en daarvoor heb je een Native Windows 2000 domain nodig. Hebbie dat allemaal? Dus: is je Windows 2000 domain in Native Mode en zijn de groepen die de Access Privileges op je Public Folders bepalen (geconverteerd naar) Universal (Distribution) Groups?buddhole schreef op 29 April 2003 @ 01:39:
[...] De rechten zijn uitgedeeld aan personen in de GAL. Deze worden door Exchange automatisch omgezet naar de NT user accounts. Nu kan een map de ene keer wel benaderd worden, de andere keer niet ?
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Nee Nee Nee en Nee... Allemaal niet. Ik zag het niet meer zo zitten, dus heb ik gauw security groups (global) aangemaakt. Hier heb ik de win2k gebruikers en mailboxen (waar de winnt4 gebruikers "associated external account" van zijn) lid van gemaakt. Win2k gebruikers en NT4 gebruikers zijn qua naamgeving exact hetzelfde.
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.