Toon posts:

Sitemuziek werkt niet meer (DIVX, IE, of XP)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een experimentele site waar ik wat deed met audio en video.
Dat werkte goed. Zowel op win98 als op XP. Maar nu ik heb de laatse versie van de IE, en doet niks het meer. Ook voorbeelden van andere sites werken niet meer.

Ik werkte met een movieplayer.
CLSID:05589FA1-C356-11CE-BF01-00AA0055595A

Ligt dit aan IE6, de DIVX of aan XP ?
is er een oplossing voor ?

Heeft geen zin om het script te bekijken. Want spelers van andere sites werken bij mij ook niet meer.

KLIK HIER

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
als je divx opnieuw installeerd zou het daar niet aan kunnen liggen,
je zou even in de IE settnigs kunnnen kijken of het toevallig uit staat on default.
aan XP ligt het volgens mij ook niet

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:10

André

Analytics dude

Ik denk dat het aan IE6 ligt. Daar zal wel iets in zitten waardoor het gewoon niet meer werkt of de movieplayer heeft een andere CLSID.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Werkt heir ook niet. Ik heb Mediaplayer 6.4 en daar is blijkbaar een keer iets mee fout gegaan.
Ik kan ook geen WMV's, ASX's en andere streaming meer openen direct vanaf internet of vanuit de browser.

Aangezien alle nieuwere Mediaplayers ronduit brak zijn ga ik er ook niks aan doen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Ook al zou er iets niet in XP goed zijn ingesteld, zou dat niet van invloed mogen zijn dan op het functioneren van mijn site. Die startte met een gesproken intro. Maar die loopt sinds kort niet meer, en daardoor is de rest van de site ook nog nauwelijks te openen. Heb dat bij anderen ook nagevraagd en daar werkt het ook niet meer. Bij mij op het netwerkje werkt hij ook niet meer onder win98. En daar zit ook de nieuwe mediaspeler in en de laatste versie van IE

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 08:12 ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Lijkt me meer iets over software dan over design&graphics :P

Move W&G -> SA
Pagina: 1